حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور، در طی حکمی محمدرضا شافعیان را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد مازندران منصوب کرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 04 June 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، محمدرضا شافعیان به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد مازندران منصوب شد
از سوی رییس جهاد دانشگاهی کشور، محمدرضا شافعیان به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد مازندران منصوب شد گروه اجتماعی: در طی حکمی از سوی رییس جهاد دانشگاهی کشور، محمدرضا شافعیان به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد مازندران منصوب شد.
 حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور، در طی حکمی محمدرضا شافعیان را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد مازندران منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

شایان تاکید است که برای تنظیم و آماده سازی خط مشی و برنامه فعالیت های آن واحد با مدیران ارشد دفتر مرکزی جهاددانشگاهی، استاندار محترم، مدیران و نخبگان استان مازندران مشورت کرده و انشاءالله پس از تایید اقدامات لازم را به عمل آورید.

لازم به ذکر است؛ محمد رضا شافعیان در طول فعالیت خود در جهاد دانشگاهی در سمت‌هایی هم چون ریاست ، معاونت فرهنگی، معاونت پشتیبانی و ریاست دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد مازندران را برعهده داشته و هم اکنون به عنوان عضو شورای شهر بابل مشغول به فعالیت است.

سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران منصوب شد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار