کد خبر: ۸۶۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 12 June 2020
امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه کاخ سفید برای ملت بزرگ ایران تصمیم‌ساز نیست، گفت: جمهوری اسلامی با شعار مقاومت در مقابل ابر جنایتکاران می‌ایستاد و اقتدار خود را به رخ خواهد کشید.
کاخ سفید برای ملت بزرگ ایران تصمیم‌ساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان رودسر که در مسجد ملاامیرا برگزار شد با اشاره به در پیش بودن شهادت امام جعفر صادق (ع) و تسلیت ایام اظهار کرد: ملت ما هر چه دارد از امام صادق (ع) است به‌طوری‌که حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود به این امام بزرگوار افتخار کردند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام مدیون تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های امام صادق (ع) است، افزود: آثار علمی و فرهنگی امام تا قیامت برای جهان اسلام باقی خواهد ماند و به مناسبت شهادت این حضرت با راه‌اندازی هیئت‌های عزاداری و سینه‌زنی مراسم بزرگی در رودسر برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه رودسر با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی به فعالان عرصه اقتصادی و کشاورزی تصریح کرد: جهاد از یادگارهای امام (ره) است که پس از گذشت چند ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به‌فرمان ایشان تأسیس شد و منشأ خدمات زیادی در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن شد.

وی با بیان اینکه امروز نگاه‌های خوبی در عرصه‌های مختلف کشاورزی وجود دارد و تلاش می‌شود تا موانع و مشکلات کشاورزان برطرف شود، گفت: هرچند در حوزه‌هایی مانند نظامی به استقلال رسیده‌ایم و صادر می‌کنیم اما متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم در همه محصولات کشاورزی ازجمله برنج به خودکفایی برسیم و تا زمانی که دست گدایی ما به خارج دراز است شعار استقلالی که در ابتدای انقلاب دادیم محقق نخواهد شد.

روحانی با بیان اینکه در شهرستان رودسر بیش از هشت هزار چای‌کار در بیش از پنج هزار هکتار از باغات چای فعال هستند، افزود: این شهرستان باوجود ۳۰ کارخانه چای فعال ۲۰ درصد چای داخلی را تأمین می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه دولت از کشاورزان و محصولات تولیدی آن‌ها بیان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای تولید محصولات کشاورزی در هنگام ارائه محصول متأسفانه بعضاً دولتمردان با حداقل قیمت خریداری می‌کنند لذا از نمایندگان مجلس یازدهم به‌ویژه کمیسیون کشاورزی تقاضا داریم که از کشاورزان حمایت کنند تا کشاورز در سال جهش تولید دلگرم‌تر برای تولید تلاش کند.

خطیب جمعه رودسر با قدردانی از تلاش قوه قضائیه در برخورد قاطع با مفاسد اخلاقی و اقتصادی تصریح کرد: خوشحالیم در اجرای عدالت قوه قضائیه با کسی تعارف ندارد و این از مطالبات مردم است که این راه مقدس را ادامه دهند تا زالوصفتانی که می‌خواهند خون مردم را در شیشه کرده و می‌کنند به عدالت سپرده شوند.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حضور نفت‌کش‌های ایرانی در آب‌های کشور ونزوئلا گفت: هرچند دولت آمریکا با پیام‌های خود ملت ایران را تهدید کرد اما جمهوری اسلامی با شعار مقاومت که همان راه شهید حاج قاسم و دیگر شهدا برای مقابله با ابر جنایتکاران عالم است ایستاد و نفت‌کش‌های خود را به مقصد رساند و اقتدارش را به رخ جهانیان کشید.

روحانی خطاب به دولت آمریکا که باید بداند ملت ایران هر کاری که بخواهد انجام می‌دهد، افزود: زمانی بود زمانی کاخ سفید تصمیم می‌گرفتید و ملت‌ها را در سر جایشان می‌نشاندید اما امروز ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت تصمیم می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار