دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که برای 5 صبح امروز برای سفر به بلژیک بلیت داشت نتوانست به این سفر برود.
کد خبر: ۸۶۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 14 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان؛ علیرضا بیرانوند که روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود برای ساعت 5 صبح امروز بلیت به مقصد بلژیک دارد نتوانست به این سفر برود.

او امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شد اما به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در ایام کرونایی،نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور نتوانست این پرواز را انجام دهد. 

درحالی که عکاسان و خبرنگاران برای پوشش این سفر در فرودگاه حاضر شده بودند مشاهده کردند که بیرانوند بعد از حضور در فرودگاه و مشخص شدن اینکه نمی تواند این سفر را انجام دهد راهی تهران شد. 

بیرانوند برای شرکت در تست پزشکی تیم آنتورپ قصد داشت به بلژیک برود و اعلام کرده بود که شاید برنگردد این درحالی است که باشگاه پرسپولیس تمایلی به جدایی این بازیکن به دلیل شروع مجدد لیگ نداشت و از او خواسته بودند تا پایان لیگ جاری در تهران بماند. 

واکنش باشگاه پرسپولیس به لغو سفر بیرانوند

 خبرآنلاین هم نوشت: باشگاه پرسپولیس درباره سفر لغو شده علیرضا بیرانوند به بلژیک، توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا بیرانوند طبق برنامه مشخص شده باید بامداد امروز (یکشنبه)‌ برای شرکت در تست‌های پزشکی به کشور بلژیک می‌رفت، اما قوانین اتحادیه اروپا درباره کرونا، سفر او را لغو کرد.

باشگاه پرسپولیس در این باره اعلام کرد که قرار است با هماهنگی دو باشگاه، مجدداً برای حضور بیرانوند در بلژیک، اقدامات لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار