کد خبر: ۸۶۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 23 June 2020

شهردار بابل خبرداد:

‍ تنها ساختمان استیجاری شهرداری بابل به مالک آن واگذار شد

تابناک مازندران _همزمان با آغاز دهه کرامت ساختمان مدیریت پسماند شهرداری بابل به مکان دائمی انتقال یافت

 

به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با آغاز دهه کرامت، مدیریت پسماند شهرداری بابل در ساختمان جدید و دائمی با حضور سیدمجتبی حکیم شهرداربابل فعالیت خود را آغاز کرد.

 

براساس این گزارش از آغاز مدیریت سیدمجتبی حکیم شهرداربابل کلیه ساختمانهای اداری شهرداری بابل در راستای استفاده بهینه از امکانات و‌ صرفه جویی در هزینه ها به ساختمانهای متعلق به شهرداری بابل منتقل شدند.

در همین راستا، با توجه به اینکه ساختمان قبلی مدیریت پسماند شهرداری بابل طی قرارداد سه ساله (از تیر ۹۶ تا تیر ۹۹ ) با پرداخت کامل اجاره بها در ابتدای قرارداد در اختیار شهرداری قرار گرفته بود، به ناچار و بنا به تعهدات گذشته شهرداری ، ساختمان مدیریت پسماند در آن مستقر بوده است.

لازم به ذکر است که اگر پرداخت اجاره بهای سه ساله ساختمان پسماند شهرداری از ابتدای قرارداد و در سالهای گذشته انجام نمیشد، این ساختمان نیز در ابتدای فعالیت سید مجتبی حکیم بعنوان شهردار و همزمان با جابجایی سایر ساختمانهای اداری شهرداری انتقال می یافت.

اما با توجه به نزدیک شدن به اتمام قرارداد آن، با دستور شهرداربابل، این ساختمان نیز مانند سایر ساختمانهای اداری باید به یکی از ساختمانهای متعلق به شهرداری انتقال می یافت.

به همین منظور جابجایی ساختمان مدیریت پسماند شهرداری بابل در دستور کار قرار گرفت و‌ مقرر گردید این ساختمان به ساختمان متعلق به شهرداری در شهرک شمال انتقال یابد که با بازسازی و مرمت ساختمان جدید با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال این اقدام اجرایی شد.

 

شهروندان عزیز از امروز می توانند جهت ارائه و بهره مندی از خدمات این مدیریت به شهرک شمال مراجعه نمایند.

 

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار