اخبار کامل انتظامی استان مازندران در سوم تیر
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در سوم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 23 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در سوم تیر ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز سوم تیر بشرح زیر است :

 

انهدام باند سارقان دوربین های مداربسته در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری باند سارقان دوربین های مدار بسته با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدمحسن جعفری" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین های مداربسته نصب شده در اماکن خصوصی و عمومی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را که دارای سایقه سرقت در این شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی وپس از هماهنگی های قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ "جعفری" خاطر نشان کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت دوربین های مداربسته در این شهرستان با همکاری 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد.

وی از دستگیری همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکي مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 

 

توقیف موتور سیکلت قاچاق در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت 400 سی سی قاچاق در این شهرستان شدند .

سرهنگ "زارع" ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر 450 میلیون ریال عنوان کرد و با بیان این که موتورسیکلت کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل شد اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

 

 

كشف 6 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از کشف 6 تن چوب جنگلی قاچاق از 3 خودروی حامل چوب در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا ،ماموران انتظامي اين فرماندهي به 3 خودرو حامل چوب حین تردد در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها در مجموع 6 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی با اشاره به توقیف خودروهای مورد نظر و تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبعی ،افزود: رانندگان این خودروها نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و از جمله قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

 

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات امیرآباد، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناس، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

دستگیری 2 سوداگر مرگ درمیاندورود 

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف 850گرم مواد مخدرشیشه و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت 2 سوداگر مرگ در این شهرستان و شهرستان های همجوار موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق به شناسایی متهمان شدند.

سرهنگ داداش تبار اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر از یکی استان های شرقی کشور در محور ورودی این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی میاندورودخاطرنشان کرد: در بازرسي از خودروی متهمان 850گرم مواد مخدر شیشه که به صورت ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ داداش تبار در ادامه، گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوروددر پایان با اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می کند خاطرنشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.

 

دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 2 سارق موتورسیکلت و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده " در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرسان گلوگاه، افزود: در این راستا ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، و بررسی های همه جانبه 2 سارق حرفه ای را در این سرقت ها شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ حسن زاده، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

 

دستگیری 2 سارق حرفه ای در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 2 میلیارد ریالی اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت اموال و تجهیزات یکی از رستوران های قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سرهنگ خادمی، تصریح کرد:ماموران با هماهنگی مرجع قضایی متهمان را در حین انتقال اموال سرقتی از این رستوران که شامل 10دستگاه کولر اسپیلیت، 4 دستگاه لپ تاپ، 3 دستگاه تلویزیون، شیرآلات و تجهیزات رستورانی بوده است دستگیر کردند.

وی ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده از متهمان را در مجموع بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان گفت: این دو سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از توقيف خودروی نیسان حامل 2 تن چوب جنگلي قاچاق، در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "عبدالله اکبری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری مبني بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان توسط یکی از سوداگران، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه، افزود : ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگي قضايي ، متهم را شناسایی و خودروی وی را در حین تردد در یکی از محورهایی روستایی این شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ "اکبری" از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از نوع راش در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت:راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي سوادکوه درخاتمه با بیان این که چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد ، از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق موتورسیکلت در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری سارق موتورسیکات با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .

سرهنگ شاه نظری از کشف 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این فرد در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 5 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده برای پیشگیری از سرقت درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

پلمب سفره خانه های متخلف در رامسر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمب 11 واحد پذیرایی متخلف در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ علی قیصری" با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، طرح بازدید و نظارت بر رستوران ها، قهوه خانه ها و واحدهای پذیرایی در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران ها و قهوه خانه های این شهرستان بازدید کردند .

سرهنگ قیصری از پلمب 11 قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي پليس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
افزایش 40 درصدی مصرف سی‌ ان‌ جی در منطقه چالوس

مدیر منطقه چالوس از افزایش40 درصدی مصرف سی‌ ان‌ جی در ارديبهشت 99 در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس ، تورج اماني مدير منطقه در این باره اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان ارديبهشت ماه بیش از 15 ميليون متر مکعب سی‌ان‌جی در سطح منطقه چالوس به مصرف رسیده است كه تقريبا به همين مقدار در مصرف بنزين صرفه جويي شد.

اماني بیان کرد: اين منطقه درارديبهشت ماه سال‌جاری با مصرف5/9 ميليون متر مكعب این فرآورده با 40 درصد افزایش روبرو بوده است.
مدير منطقه چالوس اذعان داشت : در زمان قبل از مديريت مصرف سوخت تعداد خودروهايي كه روزانه از جايگاههاي CNG✔ سی ان جی منطقه سوخت گيري ميكردند بصورت تقريبي 15 هزار خودرو بوده كه پس از انجام طرح مديريت مصرف اين عدد تقريبا به 23 هزار خودرو افزايش يافت وبا توجه به ظرفيت كمپرسورهاي جايگاههاي CNG منطقه قابليت سوخت رساني به 50 هزار خودرو در روز را خواهند داشت. و كساني كه مايل هستند خودرو هاي خود را گاز سوز نمايند ميتوانند به سامانه ثبت دوگانه سوز كردن خودروها در سمازندر شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران به نشاني اينترنتي gcr.niopdc.ir مراجعه كنند ونسبت به ثبت نام درسامانه شرکت اقدام نمايند.

اماني ضمن اشاره به وجود 41جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه چالوس افزود: كليه جايگاههاي CNG منطقه داراي قريب به 200 نازل فعال بوده ودر شرايط ايمن واستاندارد در سطح غرب استان مازندران آماده سوختگيري به خودروها مي باشند . وهمچنين بر اساس آخرين آمار 100 درصد جايگاههاي سي ان جي منطقه توانستند گواهينامه استاندارد را تا ابتداي سال98دريافت نمايند . ایشان تاكيد نمودند، باید الزامات ایمنی متصدیان جایگاه‌ها رعایت شود تابا رعایت نکات بهداشتی در جایگاه‌ها و ضد عفونی تمامی سطوح و دیسپنسرها توجه بيشتر ي داشت .

روابط عمومي شرکت ملی پخش وفرآورده های نفتی (منطقه چالوس )گزارش خبرنگارافتخاری غرب استان خانم الهام برخیان تنظیم خبرسلمان مهدوی تابناک مازندران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار