یک تعداد از بازیکنان تیم مصدوم هستند که می‌توانم به ‌ محمد عباس‌زاده، احسان بهاری، حسین کیانی، مهرداد کفشگری، حامد بحیرایی اشاره کنم که به دلیل مصدومیت تیم را در تبریز همراهی نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 27 June 2020

محمود فکری ، سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر گفت: تلاش می‌کنیم از تبریز با امتیاز بازگردیم. ما در بازی مقابل تراکتور محروم نداریم، اما یک تعداد از بازیکنان تیم مصدوم هستند.
محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت:

از شروع مسابقات فوتبال خوشحال هستم و از اینکه فوتبال به شرایط عادی‌اش باز می‌گردد، البته یک بخشی از آن مجموعه فوتبال است و بخشی دیگر طرفداران هستند که فعلا آنها را نداریم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل هم حل شده و شاهد حضور هواداران پرشور در مسابقات باشیم که موجب رونق بازی‌ها‌ خواهد شد.

وی گفت:

تیم نساجی در این مدت هم تمرینات مجازی و هم تمرینات حضوری داشتیم و از آمادگی خوبی برخورداریم. تراکتور از تیم‌ها خوب لیگ است و امیدوارم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم و تلاش می‌کنیم با امتیاز از تبریز بازگردیم.

سرمربی تیم نساجی قائم‌شهر گفت:

ما در بازی مقابل تراکتور محروم نداریم، اما یک تعداد از بازیکنان تیم مصدوم هستند که می‌توانم به ‌ محمد عباس‌زاده، احسان بهاری، حسین کیانی، مهرداد کفشگری، حامد بحیرایی اشاره کنم که به دلیل مصدومیت تیم را در تبریز همراهی نمی‌کنند.

محمود فکری گفت:

امیدواریم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم و تماشاگرانی که از تلویزیون شاهد بازی خواهند بود از کیفیت بازی ۲ تیم در مجموع راضی شوند و از تماشای این دیدار لذت ببرند.

 

پارس فوتبال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار