رییس فدراسیون قایقرانی گفت: مدیر کل ورز ش و جوانان استان مازندران باید دلیل بی حرمتی خود به خانواده قایقرانی را بگوید و رفتاری که او داشت دور از شان یک مدیر بود.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 28 June 2020

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: مدیر کل ورز ش و جوانان استان مازندران باید دلیل بی حرمتی خود به خانواده قایقرانی را بگوید و رفتاری که او داشت دور از شان یک مدیر بود.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با ایسنا درباره ی ناراحتی خود از شرکت نکردن مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در انتخابات هیات قایقرانی این استان بیان کرد: ما از یک ماه پیش برنامه ریزی و هماهنگی ها را برای برگزاری انتخابات هیات مازندران، با معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان انجام دادیم و حتی ابتدا چهارم تیر قرار بود انتخابات باشد که اعلام شد آن زمان انتخابات هیات کشتی است و بعد به هفتم تیر موکول شد. در روز انتخابات وقتی من وارد اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شدم به من اطلاع دادند که مدیر کل در جلسه است و حضور ندارد.

او ادامه داد: این در حالی است که ادب حکم می‌کرد اگر جلسه‌ای داشت به گونه ای آن را مدیریت که حداقل نیم ساعت از مجمع انتخاباتی را حضور داشته باشد و از مهمانان خود پذیرایی کند. از طرفی در این یک ماهه می‌توانست به گونه‌ای برنامه ریزی کند که ساعت جلسه با مجمع انتخاباتی همزمان نباشد. اگر هم جلسه مهمی بود که به امنیت استان مربوط می‌شد می‌توانست به صورت تلفنی به من اطلاع دهد چرا که قبلا با من در ارتباط بود و شماره همراه من را داشت. در کل این رفتار دور از شان یک مدیر بود و حاضر نشدن او در مجمع انتخاباتی در من دلسردی به وجود آورد.

رییس فدراسیون قایقرانی با انتقاد از حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانا ن استان مازندران تاکید کرد: او باید دلیل بی حرمتی که به خانواده قایقرانی داشت را عنوان کند و این حق اعضای مجمع است که دلیل این رفتار مدیر کل را بدانند. در مجمع دو مدال آور بازی های آسیایی و همچنین کسانی حضور داشتند که در زمان سیل جانشان را کف دستشان گذاشتند و به مردم کمک کردند و اکنون او باید دلیل بی‌احترامی خود به این خانواده را اعلام کند.

*علت رای سفید اعضای مجمع را نمی‌دانم

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که رای سفید برخی از اعضای مجمع به دلیل ناراحتی خود از مدیر کل بود یا برنامه‌های کاندیدای انتخابات را قبول نداشتند، تصریح کرد: من اطلاعی ندارم چون هیچ وقت در رای گیری ها طرف کسی را نمی‌گیرم و اعضای مجمع هم آزاد هستند هر تصمیمی می‌خواهند اتخاذ کنند و آزادی عمل دارند.

او ادامه داد: اکنون باید دوباره ثبت نام انجام شود و هر کسی می خواهد شرکت کند و امیدوارم رییس هیات قایقرانی مازندران سریعا مشخص شود. مدیر کل هم از الان جایی علامت بزند که بداند چه زمانی انتخابات است تا توهین دیگری نسبت به خانواده قایقرانی انجام نگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار