تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک مقابل تیم پیکان به برتری رسید . مهدی عبدی دوبار و علیپور زننده گلهای این تیم بودند تا بازیکنان مازندرانی نقش اصلی را در پیروزی صدر نشین ایفا کنند .
کد خبر: ۸۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 28 June 2020

به گزارش تابناک مازندران. تیم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک مقابل تیم پیکان به برتری رسید . مهدی عبدی دوبار و علیپور زننده گلهای این تیم بودند تا بازیکنان مازندرانی نقش اصلی را در پیروزی صدر نشین ایفا کنند .

بر اساس این گزارش، جالب این که هر سه گل قرمز پوشان توسط بازیکنان مازندرانی به ثمر رسید.  مهدی عبدی ستاره بازی دوبار و علی علیپور زننده گلهای این تیم بودند.

به غیر از این دو بازیکنان دیگری از خطه مازندران در ترکیب پرسپولیس به میدان رفتند .

امید عالیشا ، شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی دیگر بازیکنان مازنی این تیم بودند . در ضمن یحیی گل محمدی سرمربی این تیم هم اصالتی مازندرانی دارد .

سورپرایز یحیی گل محمدی در این بازی دبل مهدی عبدی بود که کمتر کسی پیش از بازی انتظار این اتفاق را می‌کشید. شاگردان یحیی با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی و پوکر خود نزدیک شدند و در سمت مقابل نیز پیکان احتمالا با این روند مسیری جز سقوط انتظارش را نمی کشد.

 به هر روی با درخشش بازیکنان مازندرانی در پرسپولیس در روز پیروری شیرین نساجی در تبریز یک روز خوب برای فوتبال مازندران رقم خورد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار