مردم در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند و نباید عده ای پشت این مشکلات سنگر بگیرند و مدعی باشند بلکه همه باید برای اعتلای نظام و در مسیر خدمت گزاری مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 01 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، احمد حسین زادگان همدلی و توجه به منافع استانی و جمعی را راهبرد اصلی شکوفایی استان در بخش های مختلف دانست و گفت: نقش رسانه در نقد سازنده ، عبور از مشکلات و امید بخشی به جامعه غیر قابل انکار است.

بر اساس این گزارش، استاندار مازندران با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها برای آگاه‌سازی جامعه گفت: باید رسانه ها شرایط کنونی کشور را صادقانه و بدور از جهت‌گیری برای مردم تبیین کنند و اجازه ندهند کسی پشت مشکلات مردم سنگر بگیرند.

 احمد حسین زادگان در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان تاکید کرد: همه رسانه ها باید پای کار بیایند تا بتوان از این وضعیت عبور کرد و شرایط روانی جامعه را بهبود بخشید.

وی همدلی و توجه به منافع استانی و جمعی را راهبرد اصلی شکوفایی استان در بخش های مختلف دانست و گفت: نقش رسانه در نقد سازنده ، عبور از مشکلات و امید بخشی به جامعه غیر قابل انکار است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که نقش رسانه ها اگر به درستی ایفا شود شاهد رضایت مندی و تقویت امید در جامعه خواهیم بود، افزود: باید شرایط کنونی کشور به درستی و صادقانه برای مردم بازگو و تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران بیان داشت: جریانات منتقد دولت که به خوبی با شرایط کشور آشنا هستند، اگر نقدی هم دارند باید سازنده و با درک تحریم های ظالمانه باشد و رسانه ها در ارایه نقدهای سازنده و منصفانه، نقش موثری دارند.

وی تاکید کرد: مردم در شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند و نباید عده ای پشت این مشکلات سنگر بگیرند و مدعی باشند بلکه همه باید برای اعتلای نظام و در مسیر خدمت گزاری مردم تلاش کنند.

حسین زادگان با اشاره به این که اگر خطا و خلاف در هر سطحی منفور باشد عملا جامعه به ارزش ها سوق خواهد یافت، اظهار داشت: رسانه ها در این فرهنگ سازی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار