دکترعباس رمدانی با تعیین نمایندگان بازار درخواست کرد که نماینده صنوف و بازار گزارشی کلی و اجمالی از وضع موجود مشکلات، معظلات و گرفتاریهایی که ویروس مخرب ایجاد کرد، بطور خلاصه عنوان کنند .
کد خبر: ۸۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 01 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ،  ایت الله لایینی نماینده مقام معظم رهبری همراه با فرماندار و روسای اتحادیه ها هیات رئیسه اتاق اصناف در سالن کنفرانس اتاق اصناف مرکزاستان مازندران حضور پیدا کرد. 

سخنان نمایده ولی فقیه مازندران
 

 

بر اساس این گزارش، جلسه باتلاوت قران مجید توسط معاون فرمانداراغازگردید. سپس ریاست اتاق اصناف ضمن خوش امد و خیرمقدم به حاج اقای لایینی و ابرازخرسندی ازبازدیدمجموعه و فعالیت صنوف توضیحات کلی وگزارشات صنفی وبازار داشت.

درادامه فرماندارساری توضیحات کاملی درمورد نقش بازار و پیامدهای ویروس کرونا ونقش پیشگیری همکاری و رعایت پروتکولهای بهداشتی و همکاری بازاریان با ستاد مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد .

درادامه دکترعباس رمدانی با تعیین نمایندگان بازار درخواست کرد که نماینده صنوف و بازار گزارشی کلی و اجمالی از وضع موجود مشکلات، معظلات و گرفتاریهایی که ویروس مخرب ایجاد کرد، بطور خلاصه عنوان کنند .

روسای منتخب بصورت جداگانه در این مورد گزارش وتوضیح دادند .

سپس، جناب حاج اقای لایینی سخنرانی کرد و جلسه دوستانه و صمیمی با یادداشتها و درخواستهای بازاریان به سخنان نمایده ولی فقیه مازندران همراه بود .

درپایان حاج اقالایینی فرمود: دفتر اینجانب همیشه بروی مسئولین بازار برای رفع مشکلات و گرفتاریها پذیرای عزیزان خواهدبود،،تاانشاالله وضع کسب وکاربه وضعیت مطلوب برسد،،،

خبر : سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
به داد مردم برسید....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار