پنج شنبه شب هتل ۵ ستاره میزبان با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح گزدید . به علت اینکه زنجیره داخلی گردشگری کامل شده است ، باید شرایط و فضا را برای زنجیره بین المللی گردشگری خارجی کشور فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹ 03 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران، پنج شنبه شب هتل ۵ ستاره میزبان با حضور علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح گزدید .

افتتاح هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر با حضور وزیر میراث فرهنگی
 

 

 بر اساس این گزارش، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه ویروس کرونا آسیب جدی به زنجیره داخلی و خارجی کشور وارد کرده است ، گفت: خوشبختانه زنجیره داخلی گردشگری کامل شده است.

در ادامه ولی تیموری در مراسم افتتاح هتل پنج ستاره در بابلسر مازندران اظهار داشت: گردشگری مسئولانه باید به یک اولویت برای همه فعالان حوزه گردشگری تبدیل شود و همه باید نسبت به خسارات اخیر ویروس کرونا هشیار باشند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا صنعت و خانواده گردشگری را به سمت گردشگری مسئولانه و علمی سوق داده است ، افزود: باتوجه به اینکه زنجیره داخلی گردشگری کامل شده است ، باید شرایط و فضا را برای زنجیره بین المللی گردشگری خارجی کشور فراهم کند.

معاون گردشگری وزیر با بیان اینکه خانواده گردشگری پس از مساجد بیشترین سطح رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را دارا بوده است ، افزود: باید فضای امنیت برای گردشگران خارجی ایجاد و برای گردشگران داخلی تقویت شود.

تیموری اظهار داشت: در ماه گذشته حدود ۵ میلیون ۷۰۰ نفر شب اقامت در کشور ثبت شد که نشان دهنده اعتماد مردم به امنیت صنعت گردشگری کشور در مقابل با ویروس کرونا است.

وی تاکید کرد: آمارها نباید فعالان حوزه گردشگری را نسبت به جدی بودن ویروس کرونا بی تفاوت کند و همه باید هوشیار باشند تا شرایط ابتدایی ویروس کرونا تکرار نشود.

معاون گردشگری وزیر کشور، گردشگری را قدرتمند ترین ابزار کشور برای خروج از آسیب های کرونایی و مشکلات اقتصادی بین المللی عنوان کرد و گفت: در تمامی استان ها و نقاط کشور باید حمایت از گردشگری یک اولویت برای دستگاه های اداری و اجرایی باشد.

ویروس کرونا که اکنون بیش از ۴ ماه مهمان مردم کشور است ، بیشترین خسارت خود در حوزه اقتصادی را به صنعت گردشگری وارد کرد ،در مدت اوج گیری ویروس کرونا بیش از چندین هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در بخش گردشگری به تعطیلی کشانده شدند.

اما صنعت گردشگری درکشور با وجود همه این مشکلات فعالیت خود را آغاز کرده و برای جلب اعتماد گردشگران نیز با ساختار و ضوابطی جدید به استقبال مسافران رفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار