معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: تمامی جلسات اداری و نشست‌های دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز کرونایی تا عادی شدن شرایط لغو خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 03 July 2020

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: تمامی جلسات اداری و نشست‌های دستگاه‌های اجرایی در شهرهای قرمز کرونایی تا عادی شدن شرایط لغو خواهد بود.

حسین حسن نژاد روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی ۶ شهر استان مازندران در حال حاضر در شرایط قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند که از این تعداد ۲ شهر آمل و بهشهر وضعیت قرمز دارند.

وی افزود: به دلیل حساسیت بالای شرایط قرمز کرونایی این ۲ شهر تا عادی شدن وضعیت، تمامی جلسات اداری ، شوراها ، نشست های خبری و نشست های بین دستگاهی لغو بوده و یا درصورت لزوم درفضای ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به لغو نماز جمعه در این ۲ شهرستان به دلیل قرمز بودن شرایط کرونایی گفت: در صورتی که این وضعیت تداوم داشته باشد محدودیت‌های جدید برای شهرهای قرمز وضع خواهیم کرد.

مقابله با کرونا فقط در دستان مردم است

حسن نژاد همچنین بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی صنوف ، فضای عمومی وخانوادگی اشاره کرد وگفت: مقابله با کرونا فقط از طریق رعایت عموم مردم امکان پذیر است.

وی اظهارداشت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشت به شرایط حاد و پیک گذشته دور از ذهن نیست کمااینکه همه مردم در اسفند ماه و فروردین ماه آن را تجربه کردند.

معاون استاندار مازندران بابیان اینکه تاکنون استان مازندران و مردم آن خسارات جدی از شیوع ویرس کرونا دیده اند ، افزود: همه باید هوشیار باشند که در صورت بازگشت به دوره پیک به دلیل خساسیت های اقتصادی خسارات بیشتر خواهد شد.

حسین نژاد از مردم خواست تا نه تنها نکات بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کنند، بلکه فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شده و حداکثر تلاش را داشته باشند که در اماکن عمومی کمتر تردد داشته باشند.

بر اساس تازه ترین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران شهرستان های آمل و بهشهر به عنوان مناطق قرمز کرونایی و فریدونکنار، محمودآباد ، قائمشهر و نوشهر شهرهای با شرایط در معرض قرمز شدن یا نارنجی هستند.

براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در حال حاضر با شناسایی ۱۲۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته ،آمار مبتلایان بستری در بیمارستان های استان مازندران به ۴۵۰ نفر رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار