رییس هیات فوتبال مازندران خبر لغو بازی نساجی و فولاد خوزستان را تکذیب کرد و گفت : بر اساس برنامه تدوینی سازمان لیگ فوتبال ایران ، دیدار 2 تیم باید امشب راس ساعت 21 برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 05 July 2020

رییس هیات فوتبال مازندران خبر لغو بازی نساجی و فولاد خوزستان را تکذیب کرد و گفت : بر اساس برنامه تدوینی سازمان لیگ فوتبال ایران ، دیدار 2 تیم باید امشب راس ساعت 21 برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احتمال لغو دیدار این دو تیم را صبح امروز ابتدا کانال خبری نساجی اسپرت نزدیک به باشگاه نساجی منتشر و علت آن را مثبت شدن تست کرونای 16 بازیکن و اعضای تیم فولاد اعلام کرد.

این کانال خبری به نقل از سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان نوشت که به دلیل مثبت شدن تست کرونا بیش از 25 درصد از بازیکنان و اعضای این تیم ، آنها امروز بازی نمی کنند و بزودی هتل محل اقامتشان را در بابلسر به مقصد تهران و پس از آن پرواز به اهواز ترک خواهند کرد.

وی افزود : برای ما اولویت اول و آخر سلامتی بازیکنان است. طبق پروتکل برگزاری مسابقات، تیمی که بیش از ۲۵ درصد از اعضای آن دارای کرونا باشند، مسابقاتش لغو می‌شود.
پیش از این هم جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی که به صورت مجازی برگزار شد، شرکت نکرد و علت آن را هم مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان و اعضای تیمش اعلام کرد.

احتمال لغو بازی با فولاد خوزستان در حالی منتشر شده است که شب گذشته در نشست مسوولان دو باشگاه در هتل میزبان بابلسر که محل اقامت تیم مهمان بود و رییس هیات فوتبال استان مازندران نیز حضور داشت ، برنامه ریزی لازم برای بازی از جمله انتخاب لباس تیم ها انجام و قرار شد تا تیم میزبان با پیراهن قرمز و مهمان با لباس سفید وارد زمین شود.
رییس هیات فوتبال مازندران با تاکید بر این که بازی طبق برنامه ریزی انجام می شود ، گفت : تاکنون هیچ ابلاغیه ای مکتوب و یا حتی شفاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر لغو این دیدار به هیات فوتبال استان مازندران ارسال نشده است و بازی سروقت برگزار می شود.
غلامرضا بهروان افزود : هر تصمیمی برای عدم برگزاری دیدار هفته بیست و سوم بین تیم های نساجی و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باید از سوی سازمان لیگ اتخاذ شود و به تیم ها و هیات فوتبال استان نیز ارایه شود.
عصر دیروز شنبه سرمربی نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی بر ضرورت برنامه ریزی درست برای لغو نکردن بازی های برنامه ریزی شده تاکید کرده بود.

محمود فکری گفته بود که اگر قرار است بازی به دلیل مثبت بودن تست کرونا تعدادی از بازیکنان و اعضای تیم لغو شود ، باید سازمان لیگ در مجموع رقابت های لیگ برتر را تعطیل کند چرا که بازیکنان بار دیگر دچار مصدومیت می شوند و طولانی شدن لیگ امسال نیز زمان را از دست تیم ها برای آماده سازی تیمشان برای فصل آینده می گیرد.
علاوه بر تیم فولاد خوزستان ، شب گذشته باشگاه استقلال تهران که امشب در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر مهمان پارس جنوبی جم است نیز اعلام کرده به دلیل مثبت بودن تست کرونا بیش از 25 درصد از بازیکنان و اعضای تیمشان ، به این دیدار نمی روند.
براساس پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان ایران در صورتی که تست کرونا 25 درصد از بازیکنان و اعضای تیم یک باشگاه مثبت شود، باید دیدار این تیم لغو شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار