اگر نظر کارشناسی این است استقلال به قرنطینه برود حقش است و کسی نامردی نمی‌کند اما بحث این است که اطمینان حاصل شود تست‌ها صحیح است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 05 July 2020

 سرمربی پارس جنوبی جم گفت: کسی نامردی نمی‌کند و فقط بحث ما این است که اطمینان حاصل شود تست‌های کرونا صحیح است.

به گزارش ایسنا، هومن افاضلی در استادیوم شهر جم پیش از دیدار با استقلال اظهار کرد: ما به عنوان تیمی که می‌خواهد بازی کند آمدیم و استقلال هم عدله خودش را دارد و هرچه قانون بگوید ما انجام می‌دهیم. درباره این‌که شهر جم منطقه قرمز است هم صحبت شده بود که باید بگویم اینجا وضعیت زرد است و دلیل این‌که با دیگر شهرهای استان متفاوت است تدابیر خوبی است که اندیشیده شده است.

او ادامه داد: از کسانی که تست گرفته نشده است به آسانی نمی‌گذرند. برای همین شورای امنیت هم گفته بود هر دو تیم باید در هتل‌های جداگانه باشند و فاصله داشته باشند. انصافا شرایط خوبی اینجا حاکم است و جای آبرومندی داریم. اما به هر حال بازی نکردن هم روی کار ما تاثیر می‌گذارد. اگر نظر کارشناسی این است استقلال به قرنطینه برود حقش است و کسی نامردی نمی‌کند اما بحث این است که اطمینان حاصل شود تست‌ها صحیح است.

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان اضافه کرد: نه این‌که استقلالی‌ها درست نمی‌گوید. ان‌شاءالله آن‌ها مجددا تست دهند و همه چیز مشخص شود. ما هم هر چیزی که قانون بگوید تمکین خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار