استاندار مازندران اعلام کرد که پنج شهر "آمل، بابل، بهشهر، نوشهر و فریدونکنار" در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 05 July 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی کرونا با اظهار این که بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته تقریبا به این نتیجه رسیدیم، منشا درگیری افراد جدید به بیماری، بازار و مراودات و عدم رعایت فاصله اجتماعی است ،گفت: تعطیلی تالارها و برگزار نشدن امتحانات به صورت حضوری در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی از جمله مصوبات جلسه امروز ستاد کرونا استان است.

وی افزود: تالارهایی که در شهرهای وضعیت قرمز تعطیل می شوند در صورت بازگشت اوضاع به حالت عادی، بازگشایی خواهند شد.

استاندارمازندران بیان کرد: کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های شهرستان های وضعیت قرمز و نارنجی در بخش های مختلف حوزه اقتصادی مثل اصناف، کارخانه ها و شرکت ها و بخش های اجتماعی مثل مراکز سالمندان و توانبخشی های معلولین و همچنین سایر بخش های اجتماعی، ابلاغ می شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی اقدامات نظارتی را با شدت و حدت بیشتری انجام دهند، اظهار داشت: به طور یقین با افرادی که در حفظ سلامت خود سهل انگاری کنند، در واقع تهدیدی برای دیگر شهروندان برخورد قانونی می شود.

حسین زادگان در خصوص وضعیت شهرستان های قرمز، عنوان داشت: براساس آمار در حال حاضر آمل، بابل، بهشهر، نوشهر و فریدونکنار متاسفانه در وضعیت قرمز قرار دارند که البته این نوسان دارد ممکن است طی روزهای آتی به وضعیت نارنجی در بیایند و یا شهرستان های که وضعیت نارنجی دارند قرمز شوند و این بستگی به میزان رعایت مردم دارد.

مقام عالی دولت در استان مازندران خطاب به اصناف و بازاریان اذعان داشت: انتظار دارم که مثل گذشته کمک کنید و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را همواره مد نظر داشته باشید.

وی گفت: از مردم تقاضا می کنم هم خودشان رعایت کنند و هم به افرادی که در جامعه با آنها سروکار دارند، نکات بهداشتی را متذکرشوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار