سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: حتی اگر یک نفر هم در باشگاه بگیرد ریسک ابتلا وجود دارد اما بحث کارایی بودن و بهره برداری از یک تیم است و به این نتیجه رسیدند که به این شکل عمل شود و اعضای تیم به قرنطینه بروند.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 06 July 2020

سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: حتی اگر یک نفر هم در باشگاه بگیرد ریسک ابتلا وجود دارد اما بحث کارایی بودن و بهره برداری از یک تیم است و به این نتیجه رسیدند که به این شکل عمل شود و اعضای تیم به قرنطینه بروند.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی درباره تست دوباره اعضای تیم‌های استقلال و فولاد اظهار کرد: دیروز (یکشنبه) مرحله اول این تست برای استقلال انجام شد و امروز هم مرحله اول تست باشگاه فولاد انجام می‌شود. در فاصله ۲۴ ساعت تست بعدی را خواهیم داشت و نتایجی که به دست می‌آید همراه با نتایج اولیه توسط تیم پزشکی که در فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک هستند مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود.

او که در برنامه "در انتهای الوند" صحبت می‌کرد، با بیان این‌که مساله ۲۵ درصد، ابلاغیه پروتکل وزارت بهداشت است، عنوان کرد: طی آخرین به روز رسانی که که ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابلاغ شده است، بر آن اساس ما داریم برنامه‌ها را پیش می‌بریم. حتی اگه یک نفر هم در باشگاه بگیرد ریسک ابتلا وجود دارد اما بحث کارایی بودن و بهره برداری از یک تیم است که با جلساتی که گذاشته به این نتیجه رسیدند که به این شکل عمل شود و اعضای تیم به قرنطینه بروند.

مهدی درباره قانون استفاده از بازیکنان تیم امید و جوانان در تیم بزرگسالان گفت: امسال سال چهارم یا پنجم است که هر باشگاه ۱۵ سهمیه امید و زیر ۲۱ سال دارد و این سهمیه بهره برداری از بازیکنان پایه هر باشگاه است و اکنون هم در حال استفاده از این بازیکنان هستند. به طور مثال مهدی قایدی سهمیه امید باشگاه است. البته استفاده از سهمیه امید و جوانان راه حل نیست اما باشگاه می‌توانند از ظرفیت مجاز خود استفاده کنند و آن ۲۵ درصد از تعداد نفراتی است که باشگاه برای بازی‌ها اعلام کرده است حساب می‌شود.

او اضافه کرد: افراد سالم باشگاه شرایط تمرین را دارند. یعنی باشگاه می‌تواند با افرادی که در باشگاه مبتلا نشده‌اند تمرینات خودش را ادامه دهد. ان‌شاءالله که بازیکنان مبتلا هم شدت ابتلایشان بالا نباشد و فقط ناقل بودن مطرح باشد. در صورت تشخیص پزشک باشگاه و شرایط عمومی که فرد مذکور دارد حتی می‌توانند تمرینات انفرادی را هم با این فرد داشته باشند و به محض این‌که آن دوره تعیین شده منقضی شود، باشگاه شرایط حضور در مسابقات را باید داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار