کد خبر: ۸۷۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 07 July 2020

مهر، احمد حسین زادگان فراهم شدن بسترهای لازم و توسعه باند فرودگاه رامسر و تجهیز این فرودگاه در دولت تدبیر و امید را گامی مهم برای تقویت این فرودگاه عنوان کرد و افزود: با ایجاد مرز هوایی و بین‌المللی شدن پروازهای فرودگاه رامسر، از این پس پروازهای مستقیم از این فرودگاه به کشورهای همسایه و عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

حسین زادگان با اشاره به این که تصویب مرز هوایی فرودگاه رامسر نشان از عزم دولت برای توسعه اقتصای این منطقه دارد، ادامه داد: با انجام و افزایش پروازهای خارجی و داخلی هواپیماهای متوسط پیکر به فرودگاه رامسر، عملاً زمینه رونق صنعت، تولید، گردشگری، صادرات، درآمدهای ارزی و ریالی و تقویت اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم و زمینه ساز ظهور و بالفعل شدن مزیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه و توسعه اقتصادی شهرستان و منطقه می‌شود.

وی گفت: با توجه به اقبال قابل توجه گردشگران کشورهای مسلمان همسایه ایران از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق، زین پس امکان سفر مستقیم آنان به شهرهای غربی استان میسر می‌شود.

استاندار مازندران، تصریح کرد: با تحقق این مهم؛ مردم می‌توانند سهم خود را از فرودگاه و صادرات محصولات کشاورزی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های عظیم گردشگری غرب استان بر سر سفره‌هایشان ببینند و به توسعه صادرات محصولات تولیدی‌شان در بخش‌های مختلف امیدوار باشند چراکه دروازه تعامل این منطقه با خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز گشوده شده است.

مقام عالی دولت در مازندران، تحقق اولویت‌های مردم بویژه تمهید زمینه‌ها و بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی و معیشت را از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و یادآور شد: در سال جهش تولید و با عنایت به ابلاغ ۳۰ محور اولویت دار اقتصادی به فرمانداران، ضرورت دارد همه مدیران و دست اندرکاران این بخش‌ها، نهایت اهتمام را برای شکوفایی اقتصادی استان به خرج دهند.

استاندار مازندران در پایان از عنایت وزیر کشور، تلاش‌ها و پیگیری‌های همه دست اندرکاران این بخش و مدیر کل امنیتی و انتظامی در جهت تحقق این دستاورد مهم قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار