اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در هفدهم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸ 08 July 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 17 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 17 تیر بشرح زیر است : دستگیری 2 سارق اموال داخل خودرو در قائم شهر 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق سابقه دار با 48 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد . 

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی سرقت از یک مغازه در شهرستان قائم شهر، مووضع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 12 و پلیس آگاهی قائم شهر با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه به 2 سارق حرفه ای که در مرخصی از زندان به سر می بردند، مظنون شدند.

سردارمیرزایی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهمان در حین تردد در این شهرستان با یک خودروی سرقتی از یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شدند .

میرزایی از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و بیان داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 48 فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان نیز اعتراف کردند.

وی در خاتمه، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم مرجع قضائی روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

 

------------------------------------

 

کشف سرقت اطلاعات بانکی در عباس آباد 

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 3 کلاهبردارحرفه ای که با استفاده از کارتخوان جعلی اقدام به کپی اطلاعات بانکی مشتریان می کردند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش البسه و اجناس با قیمتی کمتر از نرخ مصوب توسط 3 جوان دستفروش اهل شهرستان کرج، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: ماموران پس از بررسی های اولیه این افراد را که در هنگام دریافت وجه حاصل از فروش اجناس، با استفاده از کارتخوانی جعلی با روش اسکیمر اطلاعات بانکی افراد را سرقت می کردند دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی، تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از متهم یک دستگاه کارتخوان جعلی و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه که در آن اطلاعات بانکی افراد مختلفی یادداشت شده بود، کشف شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در ادامه این عملیات ضمن دستگیری 2 نفر دیگر از همراهان متهمان، سردسته این افراد که به دلیل جرائم اینترنتی و سرقت اطلاعات بانکی در زندان به سر می برد نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، در خاتمه خاطرشنان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

 

-----------------------------------------

 

دستگیری سارق سیم و کابل برق در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهر رستمکلا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ عنایتی ، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ، در عملیاتی غافلگیرانه، سارق در مخفیگاهش دستگیر شد .

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهر رستمکلا و امیرآباد بهشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با به پلیس 110 اطلاع دهند .

 

------------------------------------

 

توقيف خودروي حامل چوب قاچاق در گلوگاه 

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از توقيف خودروي حامل يك تن چوب قاچاق توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، "سرهنگ اسماعیل حسن زاده" درتشریح این خبر افزود: در راستای طرح مبارزه باقاچاق و فرآورده های جنگلی و در پي کسب خبری مبني بر فعاليت یک قاچاقچی محصولات جنگلي ، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری11 ا این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه مواموران متهم را در حین حمل چوب های جنگلی با یک خودروی وانت پراید در یکی از مناطق جنگلی دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده از کشف یک تن چوب قاچاق در بازرسي از خودروي متهم خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه ، از شهروندان خواست:برای حراست و حفاظت از منابع خدادادی، در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

-----------------------------------

 

کشف 14فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 13سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 14فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ...در این شهرستان اعتراف کردند .

جعفری همچنین اظهار داشت: کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و 2 کیلو و 380 گرم انواع مواد مخدر از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است.

وی در ادامه، اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 16موتور سیکلت و 27خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 

-------------------------------------------

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر،افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق شناسايي و دستگير شد .

محمدی، همچنین اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .

 

----------------------------------

 

دستگیری 2 سارق اماکن عمومی در بابلسر 

فرمانده انتظامي بابلسر از دستگيری 2 سارق حرفه اي اماکن و معابر عمومی با 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی " با بيان اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن و معابرعمومی در سطح شهرستان بابلسر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی 2 سارق حرفه ای را در این ارتباط شناسایی و در اقدامی غافلگيرانه دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی با بیان این که متهمان در بازجویی ها به 9 فقره سرقت اماکن و معابر در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: این 2 سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

وی در پایان با تأکید به رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان به آنان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند.

 

----------------------------------------

 

غرق شدن مرد 30ساله در آب بندان شهرستان نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از غرق شدن مردی 30ساله در آب بندان یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در آب بندان یکی از روستاهای این شهرستان،بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود:با حضور ماموران در محل مشخص گردید که مردی 30ساله به داخل آب بندان سقوط کرد .

سرهنگ زارع، تصریح کرد: با کمک مردم و عوامل امدادی، جسد نامبرده کشف و به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار ها و نکات ایمنی را جدی گرفته و در صورت عدم آشنایی با فنون شنا،از حضور در رودخانه ها و آب بندان ها بپرهیزند.

 

------------------------------------

 

دستگیری 4 سارق حرفه ای در محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 4 سارق اماکن خصوصی با 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با اجرای طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این افراد ضمن اعتراف به 17 فقره سرقت منزل ، سیم برق و اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار