اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 18 تیر
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در هجدهم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 08 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 18 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 18 تیر بشرح زیر است :

کاهش 23 درصدی نزاع و درگیری در استان مازندران 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش 23 درصدی نزاع و درگیری و دستگیری بیش از 70 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در نشست خبری با خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا وسیمای مرکز مازندران با آرزوی توفیقات روز افزون برای مردم عزیز استان،گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی فرماندهی انتظامی استان مازندران به صورت مداوم هر سه ماه یکبار گزارشی از اقدامات و عملکردهای مجموعه فرماندهی انتظامی استان را از طریق رسانه ملی به سمع و نظر مردم خواهد رساند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی استان در سه ماهه گذشته با قدردانی از تعامل، همراهی و پشتیبانی دستگاه های اجرایی از نیروی انتظامی استان از جمله دستگاه قضائی، اداره اطلاعات، سپاه، بسیج، استانداری و سایر دستگاه های اجرایی، گفت: بحمدالله در طول این مدت نتایج خوبی را در برقراری امنیت استان شاهد بودیم .

سردار میرزایی با اشاره به ارائه خدمات قضائی پلیس به شهروندان، تصریح کرد: اجرای 18 هزار و 144 حکم قضائی، ابلاغ 32 هزار و 192 مورد اوراق قضائی، 6 هزار و 344 مورد جلب و دستگیر 10 هزار و 585 مجلوب تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضائی از جمله اقدامات انتظامی استان بوده است.

این مقام انتظامی نظارت بر صنوف را یکی از دغدغه های مردم استان برشمرد و با اشاره به افزایش 12 درصدی بازدیدهای نظارتی از واحدهای صنفی استان، گفت: در سه ماهه اول امسال از 15 هزار و 477 واحد صنفی سطح استان بازدید شد.

وی از کشف 39 هزار و 768 قلم داروی قاچاق، 3 هزار و 155 ثوب البسه قاچاق و هزار و 150 قلم انواع لوازمی آرایشی و بهداشتی قاچاق در این بازدیدها خبر داد و اظهار داشت: در این راستا هزار و 946 واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شد.

میرزایی با اشاره به افزایش 125 درصدی کشف و برخورد با جرائم اینترنتی در استان، اظهار داشت: برداشت اینترنتی از حساب بانکی افراد در سطح استان طی سه ماه گذشته با افزایش230 درصدی همراه بوده است که در مجموع شاهد افزایش 125 درصدی کشفیات در حوزه جرائم اینترنتی استان بوده ایم .

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه با اشاره به موفقیت های خوب انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر از افزایش 17 درصدی کشف مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: علاوه بر آن با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته در طی مدت اخیر کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 61 درصد افزایش داشته است .

وی از انهدام 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: بیش از یک تن و 70 کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون از سودحویان و قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

میرزایی از اجرای طرح های انتظامی برای جمع آوری و درمان معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های قضائی و نهادهای مسئول در آینده ای نزدیک اقدامات موثری در این زمینه صورت خواهد گرفت و کمتر شاهد حضور این افراد در سطح جامعه خواهیم بود.

سردار میرزایی به بیان فعالیت های مرکز مشاوره آرامش و دوایر مددکاری اجتماعی در کلانتری ها نیز پرداخت و گفت: در سه ماهه نخست امسال 985 فقره پرونده در مرکز مشاوره آرامش و 3 هزارو 839 فقره پرونده به واحدهای مددکاری کلانتری ها ارجاع داده شد که از این تعداد 77 درصد منجر به صلح و سازش شد که از نتایج بارز این دستاورد کاهش مراجعات به محاکم قضائی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به چندین برابر شدن جمعیت استان در برخی از فصول سال با توجه به حجم مسافرت ها به این استان که بین 7 تا 9 میلیون نفر تخمین زده می شود، خاطرنشان کرد: این حجم از مسافرت ها با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در استان علاوه بر ایجاد بار ترافیکی منجر به بروز مشکلاتی برای مردم استان نیازمند تلاشی مضاعف از سوی کارکنان انتظامی استان است.

وی از کاهش 47 درصدی تصادفات خسارتی و کاهش 28 درصدی متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان نیز خبر داد و اظهار داشت: در این راستا با تلاش های صورت و همت مردمی شاهد کاهش 44 درصدی تصادفات رانندگی در سطح استان بودیم.

به گفته سردار میرزایی با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در سه ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 20 درصدی مسافرت ها به این استان بوده ایم اما اقامت شبانه مسافران در استان تا 2 برابر افزایش داشته است .

سردار میرزایی از افزایش 175 درصدی دستگیری مجرمان در حوزه های مختلف اعم از قاچاق کالا، جعل و کلاهبرداری و ... خبر داد و گفت: در بحث مبارزه با مظاهر علنی فساد و مخلان نظم و امنیت عمومی با همکاری های صورت گرفته با دستگاه قضائی، سپاه و دستگاه اطلاعاتی نتایج خوبی را در سطح استان شاهد بودیم .

میرزایی با اشاره به تماس های مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 عنوان داشت: در سه ماهه گذشته بیش از 578 هزار و 430 مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس 110 برقرار شده که از این تعداد 187 هزار و 682 مورد منجر به عملیات پلیسی و حضور پلیس در صحنه شده است، 361 هزارو 827 مورد برای دریافت مشاوره و راهنمایی از پلیس و 38 هزار و 931 مورد آن غیر قابل رسیدگی بوده است.

مقام ارشد انتظامی استان مازندران با اشاره به رضایمتندی 90درصدی مردم از پلیس از ادامه طرح های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در مبارزه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت مردم خبر داد و اذعان داشت: با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته سایر افرادی که با ایجاد رعب و وحشت برای نوامیس مردم در حالت متواری قرار دارند نیز دستگیر و برخورد جدی با آنان صورت خواهد گرفت.

میرزایی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش حجم مسافرت ها به استان از آمادگی کامل پلیس برای اجرای طرح های انتظامی در مواقع ضروری خبر داد و اظهار داشت: انتظار ما از مردم و مسافران این استان رعایت کامل قوانین، مقررات و مسائل فرهنگی در سواحل، گردشگاه ها و کلیه مناطق شهری است و اگر قصوری در این زمینه صورت بگیرد قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش 23 درصدی نزاع و درگیری در استان خبر داد و با اشاره به تحرکات تعدادی اراذل و اوباش استان در فضای مجازی و ... گفت: همانطوری که در بدو ورود به استان به مردم قول داده ام در طول این مدت چندین طرح عملیاتی در سطح استان اجرا شد که بیش از 70 نفر از افرادی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می کردند با همکاری دستگاه قضائی، سپاه و دستگاه های اطلاعاتی دستگیر شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: با ادامه طرح های عملیاتی پلیس و همکاری دستگاه های اجرایی با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد تا شاهد هیچگونه گردنگشی و شرارت در سطح استان نباشیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با قدردانی از حمایت های بی دریغ مردم و دستگاه قضائی از جمله دادستان آمل از نیروی انتظامی به کسانی که از اراذل و اوباش حمایت کنند، هشدار داد: از نظر پلیس کسانی که تحت هر عنوانی از این افراد حمایت کنند و وابستگی به این افراد داشته باشند جزء مخلان نظم و امنیت جامعه به شمار می روند.

 

 

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 18 تیرماه تا روز شنبه 21 تیرماه جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 18 تیرماه جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 تیرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي "كرج-چالوس، هراز، فيروزكوه" و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور "كرج-چالوس" تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان "تهران-شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج-تهران" یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور "هراز" عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا 24 روز چهار شنبه 18 تیرماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 19 و 20 تیرماه از محور "هراز" ممنوع است.

سرهنگ قدمی، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از "آب اسک" به سمت "رودهن" یک طرفه می شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#

 

------------------------------------------------

 

حادثه سقوط از ارتفاع در عباس آباد 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از حادثه سقوط از ارتفاع و مرگ مرد 44 ساله در این حادثه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط فردی در حین کار از یک ساختمان تجاری و انتقال مصدوم به یکی از درمانگاه های این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری 12 به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: مصدوم که فردی بود 44 ساله، در حین نصب علائم و چراغ های روشنایی در یکی ساختمان تجاری از ارتفاع پنج متری این ساختمان از روی داربست سقوط کرد .

سرهنگ عبدی، تصریح کرد: نامبرده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت و علت تامه این حادثه در دست بررسی است .

 

-------------------------------------------------

 

غرق شدن جوان 38 ساله در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از حادثه غریق و مرگ جوان 38 ساله در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن فردی در سواحل این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: در این حادثه جوان 38 ساله اهل تنکابن که برای شنا به سواحل دریا در این شهرستان رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از طرح سالمسازی در دریا غرق شد.

سرهنگ شاه نظری، خاطر نشان کرد: جسد نامبرده توسط عوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند از آنان خواست: با توجه به حضور ناجیان غریق در طرح دریا از این مناطق جهت شنا استفاده کننند .

 

-------------------------------------------------

 

کشف 44 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 44 فقره انواع سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف افزایش،آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و و مخلان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت عمومی در سطح شهرستان بهشهر به اجرا در آمد.

وی با اشاره به کشف 2 خودرو سرقتی در این طرح، بیان داشت : کشف 42 فقره انواع سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی ، احشام، قطعات خودرو و سرقت منزل از دیگر دستاوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه در این طرح 49 خودرو و 56 موتور سیکلت متخلف توقیف شد، اظهار داشت : در این طرح 8 معتاد متجاهر و 6 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

 

------------------------------------------------

 

عادت هایی که برای زندگی زناشویی مشکل ایجاد می کنند 

خوشبختی در زندگی زناشویی و داشتن یک زندگی زناشویی موفق بعد از ازدواج هیچ ارتباطی به رویاپردازی و ایده آل نگری ندارد و .... 

برای این که زندگی زناشویی خوبی داشته باشیم، لازم نیست به دنبال راه های معجزه آسا باشید، ضمن این که باید بدانید که خوشبختی در زندگی زناشویی و داشتن یک زندگی زناشویی موفق بعد از ازدواج هیچ ارتباطی به رویاپردازی و ایده آل نگری نداشته و در عین حال چیزی نیست که بدون هیچ گونه تلاش و اراده ای تحقق بپذیرد.

لازم است بدانید که اگر واقعا قصد بهبود شرایط زندگی زناشویی خودتان را دارید یکی از بهترین اقداماتی که می توانید انجام دهید شناسایی عوامل مخرب در زندگی است که ما در این مطلب از آنها با نام دشمن زندگی زناشویی یاد می کنیم و قصد داریم تا برخی از آن ها را در ادامه مطلب بیان کنیم . تلویزیون

تلویزیون قاتل عشق است.

در این مورد هیچ شکی نداشته باشید! حتی کاملا توصیه می شود که شام خوردن جلوی تلویزیون راممنوع کنید.

هر شب غذا خوردن جلوی تلویزیون به همراه گویندگان نمی گذارد حواستان به همسرتان و فرزندانتان باشد، از آن گذشته آن قدر جلوی تلویزیون به تماشای فیلم مشغول بوده اید که وقتی به رختخواب می روید، حتی دیگر وقت ندارید با هم حرف بزنید و از حال یکدیگر باخبر شوید.

تنها چاره کار این است که این دشمن را از زندگی عاشقانه بیرون بیندازید! برای آن که در این کار زیاد سخت گیری نکرده باشید ، می توانید موافقت کنید که در هفته ، بعضی از شب ها تلویزیون خاموش باشد.

البته فراموش نکنید که تلویزیون در رابطه میان والدین و فرزندان نیز بعضا نقش های مخرب زیادی دارد.

خانه نشینی

ممکن است به خاطر تلویزیون و یا بنا به دلایلی، دیگر بیرون نروید! البته حتما لازم نیست که رستوران های آن چنانی بروید و یا از همسرتان چنین انتظاری را داشته باشید، چرا که به هر حال اصل قضیه این است که شما اوقاتی را با هم و به بهترین شکل سپری کنید. حالا می توانید غذایی که در منزل تهیه کرده اید را به پارک ببرید و یا این که اگر می توانید به رستورانی که در آن خاطره های خوشی داشته اید، بروید.

فراموش نکنید که نباید با هزینه تراشی های بی مورد، به گونه ای متحمل هزینه بشوید که دیگر نخواهید به رستوران بروید.

اگر هم به سینما علاقه دارید و از آن لذت می برید، می توانید با تفاهم بر روی فیلم خاصی، از تماشای آن لذت ببرید و فراموش نکنید که صله رحم را همواره در برنامه های خودتان بگنجانید.

مبادا طوری رفتار کنید که ببینید دیگر از گردش های دو نفره و شب نشینی های رمانتیک خبری نیست! باید دوباره آن حال و هوا را به دست آورید و به اتفاق یکدیگر از خانه بیرون بزنید! حالا که به تازگی از شر تلویزیون خلاص شده اید، سعی کنید که توجه به همسرتان، تلویزیون جدید شما باشد!

ساعات اضافه

دیگر دیر از سر کار به خانه برنگردید! نه تنها برای خودتان وقت ندارید بلکه علاوه بر آن خستگی و عصبانیت تان را با خود به خانه می آورید که حقیقتا هیچ کار خوشایندی برای فرزندان و همسرتان نیست! تنها کافی است که کار، تمام زندگیتان را به خود مشغول کند و به سرعت تنها موضوعی می شود که از آن در خانه حرف می زنید. بس کنید!

سعی کنید به حد کافی زود به خانه برگردید تا قبل از شام کمی وقت برای خودتان و یا با هم بودن داشته باشید، به شرطی که طبق همان اصل اول، در این مدت جلوی تلویزیون ولو نشوید! و خصوصا برای آن که توجه بیشتری به یکدیگر داشته باشید، هرازگاهی کار را از یاد ببرید. به عنوان مثال می توانید تصور کنید که هرگاه به خانه برمی گردید، همان طور که جوراب های خودتان را از پایتان خارج می کنید، تمام مسائل فکری بیرون از خانه تان را هم از ذهنتان خارج کرده و آنها را درون جوراب هایتان بریزید.

رسیدگی به وضع ظاهر

فکر نکنید چون دیگر زن و شوهر هستید و چندین سال از زندگی مشترکتان می گذرد، باید نسبت به وضع ظاهرتان بی خیال شوید! چرا که در روایات اسلامی هم نسبت به این که هر کدام از زن و شوهر خودش را برای همسرش آراسته کند، تاکیدات و سفارشات بسیار فراوانی وجود دارد.

پس بهتر است که دست از شوریدگی و نا مرتب بودن بردارید، موهایتان را ژولیده و درهم رها نکنید، از ریخت و پاش کردن در خانه خودداری کنید و به خودتان برسید! همسرتان مطمئنا شما را همان گونه که هستید دوست دارد، با این حال چرا سعی نمی کنید خود را به بهترین شکل نشان دهید؟ به این ترتیب به او نشان می دهید که حضور او و تاثیری که بر او می گذارید برایتان مهم است.

بی توجهی

یکی دیگر از دشمنان بزرگ زن و شوهرها ، بی توجهی است. در این جا منظور از توجه کردن گل خریدن و یا هدیه دادن نیست بلکه تنها نگاه کردن به همسرتان است که گاهی می تواند خیلی بیشتر از آنچه که تصور می کنید، تاثیر خوبی در زندگی تان بگذارد.

زمانی که همسرتان آرایشگاه رفته و یا کت جدیدی خریده است به او توجه نشان دهید، به خصوص زمانی که او را شیک و زیبا می بینید و یا وقتی که او با تعریف های به جا و مناسبش شما را تحت تاثیر قرار می دهد، از او تعریف کنید، زیرا تعریف و تمجید ها همیشه خوشایند هستند اما تنها زمانی که درست و به جا به کار برده شوند.

حسادت مفرط

دست از پاییدن و سین جین کردن همسرتان بردارید زیرا زندگی مشترک براساس اعتمادی دوجانبه بنا می شود، شک و بدگمانی های بیش از حد شما، در نهایت او را به ستوه آورده و به سمت فرد دیگری هل می دهد! پس مواظب باشید که با دست خودتان، عشقتان را نابود نکنید.

خانواده همسر

نه، مطمئنا تمام خانواده های همسر آن گونه که در فیلم ها به صورت منفی نشان داده می شوند، نیستند، پس سعی کنید که از تلقین منفی به ذهنتان کاملا دوری کنید و این باور را در خودتان تقویت کنید که تفاهم بین همسر و خانواده شما اغلب می تواند گرم و صمیمانه باشد، اما نکته مهم آن است که بدانید زمانی که این تفاهم به حد کافی وجود دارد ، چیزی را به همسرتان تحمیل نکنید.

چنانچه احساس می کنید که همسرتان از رفت وآمد های آخر هفته کم کم خسته می شود به او اصرار نکنید آخر هر هفته برای ناهار با خانواده شما باشد و البته این قاعده در مورد میهمانی های همکاران و دوستان قدیمی نیز صدق می کند.

نبود برنامه

تشکیل خانواده به معنای گذراندن زندگی بدون در نظر گرفتن آینده نیست. شما باید به اتفاق هم آینده تان را بسازید. از برنامه های کوتاه مدت (مکانی که تعطیلات را در آن جا می گذرانید، خرید اتومبیل و…) گرفته تا برنامه های بزرگ تر (بچه دار شدن، عازم شهر دیگری شدن و…) بی درنگ در مورد آینده تان و اینکه چگونه با آن روبه رو می شوید فکر کنید. این عمل روابط شما را منسجم تر و شور و شوق پیش روی در زندگی را در شما شعله ور می کند.

سکوت

مطمئنا عدم گفت و گو برای زندگی زناشویی مضر است. این امر بنا به دلایل مختلف اغلب ناشی از کمبود وقت و یا بی توجهی زن و مرد نسبت به یکدیگر است که در بالا از آنها نام برده ایم، با این حال، معمولا گفت وگو میان زن و مرد صورت می گیرد، اما هیچ یک از طرفین به حرف های یکدیگر گوش نمی دهند… در این حالت، موضوعی را با هم مطرح کنید و سعی کنید حقیقتا حرف طرف مقابل تان را بفهمید. درصورت نیاز، بی درنگ از یک روان درمانگر کمک بگیرید.

البته ناگفته نماند که متاسفانه بعضی از زن و شوهرها، حرف هایی می زنند که اگر سکوت کنند و آن ها را نگویند، بسیار برای آن ها بهتر است… پس حالا تصمیم و تشخیص آن که چگونه سکوت زندگی را بشکنید، با خودتان است.

تهیه وتنظیم : سیده مریم کربلایی کارشناس روانشناسی ومددکار اجتماعی کلانتری 11 سیمرغ

خبر: سلمان مه2

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار