اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در نوزدهم تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ 09 July 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 19 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 19 تیر بشرح زیر است :

 

کمک به اشتغال جوانان با مهارت آموزی سربازان 

رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه کمک به به اشتغال جوانان در آینده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار روشنی در بازرسی از روند اجرایی برنامه های مهارت آموزی سربازان وظیفه در فرماندهی انتظامی استان مازندران طی نشستی با فرمانده انتظامی استان، گفت: یکی از اهداف و برنامه های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری مهارت آموزی سربازان در طول خدمت مقدس سربازی است.

رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور در تشریح اهداف اجرای این طرح که به صورت کلان در سطح کشور به اجرا در آمده است گفت: خدمت سربازی از بهترین دوران زندگی هر فردی است و هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایطی مملو از نشاط در محیط سربازی است.

سردار روشنی، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های فراوانی که در نیروهای مسلح وجود دارد می توان با برنامه ریزی، ساماندهی و هدایت صحیح می توان در جهت فراهم کردن زمینه های اشتغال سربازان بعد از خدمت سربازی گام های موثری برداشت.

وی در خاتمه از اقدامات انجام شده توسط معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مازندران در ایجاد زمینه های مهارت آموزی برای سربازان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: مهارت آموزی سربازان یکی از ماموریت های انتظامی استان است که در قالب قرارگاه جهادی آموزش به اجرا در آمده است.

سردار میرزایی با شاره به اقدامات خوبی که در این راستا انجام شده است، تصریح کرد: اجرای برنامه های مهارت آموزی با همکاری دستگاه های مرتبط به صورت هماهنگ و با تلاشی مجدانه و جهادی در حال اجراست که امید است این امر بتواند ثمرات موثری را برای سربازان در آینده به همراه داشته باشد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری همه نهادهای مسئول با انتظامی استان در این راستا بر تدوین آموزش های مورد نیاز و مهارت آموزی سربازان با استفاده از مهارت های شغلی بومی استان تاکید کرد.

 

----------------------------------------------

 

دستگیری سارق حرفه ای در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان"چالوس" از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ ذات الله رضوانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، افزود: ماموران کلانتری11 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناساییذ و وی رادر حین سرقت دستگیر کردند .

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و پمپ آب و تجهیزات کشاورزی از مزارع و باغات در این شهرستان و شهرستان های همجوار اعتراف کرد .

وی با اشاره به  کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق حرفه ای و معرفی وی به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مواردمشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

-----------------------------------------------------

 

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در فریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از توقیف یک وانت نیسان و كشف 2 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن هاشم پور " در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان حين کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک خودروی وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسي از خودروی مذكور 2 تن چوب فاقد مجوز قطع و حمل كشف کردند .

سرهنگ هاشم پور از دستگیری 2 سرشنین این خودرو خبر داد و گفت: متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار با بيان اينکه حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگي و حیات بشر و حق نسل آینده است، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري كنند.

 

--------------------------------------------------------------

 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری 

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری13 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز بخش انتظامی فرح آباد ساري اجرا شد .

وي،افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 13 متهم به سرقت، 7 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 68 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح 1 کیلوگرم مواد مخدر، 1 دستگاه خودرو، 2 دستگاه دوچرخه ،15 عدد ابزار و وسایل منازل مسکونی، 30 قطعه تجهیزات داخلی خودرو سرقتی کشف شد .

فرمانده انتظامی ساری در پايان از توقیف 25 خودرو و 26 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است .

 

---------------------------------------------------------------

 

کشف 23 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 23 فقره انواع سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سید محسن جعفری " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف افزایش،آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان ، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

وی با اشاره به کشف 2 خودرو سرقتی در این طرح ، بیان داشت : کشف 23 فقره انواع سرقت شامل سرقت اماکن خصوصی ، احشام ، قطعات خودرو و سرقت منزل از دیگر دستاوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.

سرهنگ سید محسن جعفری : با بیان اینکه در این طرح 49 خودرو و 56 موتور سیکلت متخلف توقیف شد ، اظهار داشت : در این طرح 7 معتاد متجاهر و 6 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار