اولین ویژگی حزب الله ، ولایت محوری بر مدار ولایت خدا ، اهل بیت و معصومین است که هر کسی ولایت خدا و پیامبر اکرم (ص) را داشته و ادامه دهنده ولایت فقیه باشد در تمامی عرصه ها از جمله انقلاب و دفاع مقدس و ... پیروز است .
کد خبر: ۸۷۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ 11 July 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران ، حجت الاسلام محمدی لائینی ، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ضمن حضور در جمع پایوران و سربازان لشکر عملیاتی 25 کربلا با بیان این مهم که در قرآن کریم سه نوع تشکیلات برای یک جامعه تعریف شده است ، بیان داشت :اولین تشکیلاتی که در قرآن کریم به آن اشاره شده است تشکیلات دفاعی می باشد و افرادی که در این گروه قرار می گیرند جند الله می باشند و از ویژگی های این لشکر پیروزی حتمی در برابر لشکر شیطان می باشد و ما به این مهم ایمان کامل داریم.
حجت الاسلام محمدی لائینی با تصریح اینکه دومین تشکیلاتی که قرآن کریم به آن اشاره کرده است تشکیلات فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی می باشد ، گفت : افرادی که در این گروه قرار می گیرند حزب الله نامیده می شوند و از ویژگی های آنان رستگاری و سعادتمندی می باشد و سعی مان بر این باید باشد تا در مسیر تقویت جریان فرهنگی که همان حزب الله است قرار بگیریم.

حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه مازندران در لشکر25 کربلا
 


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید اینکه حزب الله در قرآن دارای دو ویژگی می باشد ، خاطر نشان کرد :اولین ویژگی حزب الله ، ولایت محوری بر مدار ولایت خدا ، اهل بیت و معصومین است که هر کسی ولایت خدا و پیامبر اکرم (ص) را داشته و ادامه دهنده ولایت فقیه باشد در تمامی عرصه ها از جمله انقلاب و دفاع مقدس و ... پیروز است .
همچنین وی افزود : دومین ویژگی حزب الله ، ستیز با استکبار و شیاطین است که در مجموع این دو ویژگی ، پایه های حزب الله را تشکیل می دهند.
حجت الاسلام محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مهم که سومین تشکیلاتی که در قرآن مجید به آن اشاره شده است تشکیلات عرفانی و معنوی می باشد ، تصریح کرد :از جمله ویژگی افرادی که در این تشکیلات قرار می گیرند ، هیچ ترس و اندوهی در صحبت ها و اعمالشان دیده نمی شود و برای اینکه مسیر اولیاء الله را طی کنند باید از نماز اول وقت ، نماز شب ، نماز نافله ، گریه و دیگر اعمال عبادی غافل نمانند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در سخنان پایانی خود با اشاره به این مهم که اگر کسی اولیاء الله نباشد جز حزب الله و جندالله هم نمی باشد بیان داشت : در مجموع کسانی که تمام این ویژگی ها را دارا باشند انصارالله نامیده می شود و خدا را شاکر هستم که در جمعی حضور دارم که تمام این ویژگی ها را دارا می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار