اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 25 تیر 99
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 25 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۷۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 15 July 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 25 تیر ماه سال 1399 به این شرح است : بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 25 تیر بشرح زیر است :

سارق ساختمان های نیمه کاره در رامسر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات ساختمان های نیمه کاره با 28 فقره سرقت در شهرستان رامسر خبر داد. 

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 28 فقره سرقت اموال و تجهیزات ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی در آن شهرستان اعتراف کرد .

این مقام انتظامی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

------------------------------------------------------

 

تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در مازندران 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در شهرستان های در وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد باقرزاده در تشریح این خبر، گفت: با توجه به شروع موج دوم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و وضعیت حاد این بیماری در شهرستان های تابعه استان ، برابر اعلام ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری، صنوف پرریسک همانند تالارهای پذیرایی در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرهنگ باقرزاده با اشاره به این که اتخاذ هرگونه تصمیمی در این رابطه به عهده فرمانداران شهرستان ها به عنوان رئیس ستاد می باشد، خاطرنشان کرد:در صورت نیاز به تعطیلی سایر واحدهای صنفی تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی با بیان این که گشت های نظارتی با حضور نمایندگان ادارات اماکن، بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط خبر داد و گفت: در طی این مدت وضعیت فعالیت کلیه صنوف به ویژه صنوف پرخطر مورد بازدید قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، با واحد مورد نظر برابر مقررات برخورد خواهد شد.

 

-------------------------------------------------------------------

 

کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 15 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این طرح 64 نفر از عاملان افیونی، سارق، مجلوب،معتاد متجاهر و مجرمان سابقه دار دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری، اظهار داشت: کشف 15 فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و خودرو از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

--------------------------------------------------------

 

نجات حادثه دیدگان از آتش سوزی خودرو 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از آتش سوزی خودرو پژو 206 و نجات سرنشینان خودرو با همکاری ماموران انتظامی در شهر زیرآب خبر داد. 

سرهنگ " عبداله اکبری " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مأموران کلانتری 13 حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه ایجاد حریق در یک خودرو پژو 206 شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: با تلاش ماموران انتظامی سرنشینان خودرو شامل یک زن و شوهر و فرزند خردسال آنان که در داخل خودرو محبوس شده بودند نجات یافته و حریق نیز با کمک اهالی محل مهار شد.

سرهنگ اکبری با اعلام این که حادثه خسارت جانی در بر نداشته است از رانندگان خواست: ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و حفظ خونسردی در زمان بروز حادثه، با مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو به صورت سالیانه از عدم وجود نقص فنی در خودرو اطمینان حاصل کنند.

خبر: سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار