جناب عالی طی دستوری تمام سازمان های دولتی و غیر دولتی را مکلف به اجرای این موضوع نموده اید. جناب رئیس جمهور ! جنابعالی به عنوان رئیس دولت و ابلاغ کننده قانون ، چطور خود به این قانون عمل نمی نمایید؟ آیا شما از انجام این مهم مبرّا هستید؟
کد خبر: ۸۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 17 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، منصور رمضان نژادنایب رئیس شورای شهر بابلسر در مورد استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس مخرب کرونا پرسش جالبی را خطاب به روحانی مطرح کرد .

بر اساس این گزارش، متن پرسش به این شرح است:

سوال جالب نایب رئیس شورای شهر بابلسر از رئیس جمهور
 

 

‍ سخنی با رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی
این روزها یکی از سخت ترین و تلخ ترین روزهای عمر بشریت در تاریخ در حال رقم خوردن است و ویروس منحوس کرونا به شکل بی رحمانه ای مردم جهان را در ترس و وحشت فرو برده است . کشورهای مختلف در مقابله با این پدیده شوم ، با استفاده از توان و تجربیات پزشکی و بهداشتی خود ، راهکارهای مختلفی را برای برون رفت از این آزمون سخت برگزیده اند و دولت ها تمام تلاش خود را بر این مصروف داشته اند تا کمترین آسیب از این بیماری به مردم برسد.
یکی از تدابیر اتخاذ شده که حتی سازمان بهداشت جهانی نیز بر آن تاکید دارد ، استفاده از ماسک است ، که به نظر می رسد با توجه به کمبودهای موجود در کشور ، این حداقل کاری است که می توان انجام داد . جناب عالی نیز طی دستوری تمام سازمان های دولتی و غیر دولتی را مکلف به اجرای این موضوع نموده و به عنوان قانونی به ادارات و سازمان ها ابلاغ فرمودید به نحوی که اگر کارمندی از ماسک استفاده نکند برایش غیبت منظور گردد و به ارباب رجوعی که ماسک نزند ، خدمات داده نشود .
اما جناب رئیس جمهور ! جنابعالی به عنوان رئیس دولت و ابلاغ کننده قانون ، چطور خود به این قانون عمل نمی نمایید؟ آیا شما از انجام این مهم مبرّا هستید؟ بارها در صفحه تلویزیون دیده شده که شما در جلسات مختلف از زدن ماسک خودداری می نمایید ! انگار این مثل معروف را فراموش کرده اند که : «رطب خورده منع رطب چون کند».
مردمی که چشمشان به شماست چطور باید دستوری را اجرا نمایند که شما به عنوان رئیس جمهور از آن سر باز می زنید؟
جایی که مقام معظم رهبری در سخنان خود بر این امر تاکید ویژه داشته و خود نیز اقدام به استفاده از ماسک نموده است و به نوعی استفاده از ماسک را در این اوضاع دشوار مملکت و مرگ و میر مردم عزیزمان ، واجب تلقی نمودند ، چرا شما حاضر به انجام آن نیستید؟
جناب رئیس جمهور ! به نظر می رسد حداقل برای قدردانی از جانفشانی عزیزان مان در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی و هدر نرفتن خون پزشکان و پرستاران گرانقدری که از جان خود گذشتند تا امنیت این مردم را تامین نمایند ، بهتر است از ماسک استفاده کنید و از این طریق به قانونی که خود نهاده اید ، عمل نمایید.
یادمان باشد اولاً همه در برابر قانون یکسان هستیم و دوماً ما در کنار هم قدرتمند خواهیم بود .

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
شوراى شهر و شهردارى بابلسر بايد از خودش بپرسه كه كه اين شهر بيچاره بابلسر زير ساخت لازم ا داره كه مرتب پروانه برج و آپارتمان بيش از ٤ طبقه صادر ميشه يا نه ؟ اگر نميتوانيد زير ساخت ها رو بهبود ببخشيد حداقل شهر بابلسر را زير زباله دفن نكنيد. ما آب هم نداريم يادتون باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار