پيامد اخراج توسط فتحى و خطير و وعده بستن پرونده با رقمى نزديك به صفر
در این شرایط ساشا شفر آنالیزور استقلال و فرزند وینفرد شفر طی مصاحبه ای که انجام داده مسئولان استقلال را تهدید کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷ 25 July 2020

در زمان جدایی از استقلال فتحی به من گفت اگر به فیفا بروید سه یا چهار سال طول می‌کشد تا پول بگیرید و من به او گفتم که اشتباه می‌کند. به او دقیقا گفتم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به او گفتم که استقلال در این پرونده شکست می‌خورد و این پرونده بیشتر از یک سال طول نمی‌کشد

ورزش سه: دستیار و فرزند وینفرد شفر اعلام کرد که اگر پول پدرش تا پنجره اول نقل و انتقالات پرداخت نشود، استقلال با کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

 ماجرای شکایت وینفرد شفر و دستیارانش از استقلال این روزها به یک بحران جدی برای مجموعه آبی پایتخت تبدیل شده است. طلب حدودا 550 هزار دلاری شفر از استقلال که به خاطرش به فیفا نیز شکایت کرده نگرانی هواداران و مسئولان باشگاه را زیاد کرده که مبادا طی روزهای آینده نتوانند این پول را تامین کنند و با تصمیم فدراسیون جهانی مواجه شوند.

 بنا به گفته سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، این باشگاه تا 25 روز دیگر زمان دارد تا طلب شفر و دستیارانش را پرداخت کند و از جرایم انضباطی فیفا در امان بماند. در این شرایط ساشا شفر آنالیزور استقلال و فرزند وینفرد شفر طی مصاحبه ای که انجام داده مسئولان استقلال را تهدید کرده است.

 

شفر در این خصوص گفته است: «در زمان جدایی از استقلال فتحی به من گفت اگر به فیفا بروید سه یا چهار سال طول می‌کشد تا پول بگیرید و من به او گفتم که اشتباه می‌کند. به او دقیقا گفتم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به او گفتم که استقلال در این پرونده شکست می‌خورد و این پرونده بیشتر از یک سال طول نمی‌کشد.»

 مهم ترین نکته حرفهایش فرزند شفر به این بخش برمی گردد که او گفته در صورت عدم پرداخت پول علاوه بر محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی استقلال با کسر امتیاز هم مواجه خواهد شد. او عنوان کرده: «به او گفتم که استقلال ۲۵ هزار دلار جریمه می‌شود. اینکه استقلال دست کم برای سه پنجره محروم می‌شود. اینکه اگر پول تا پنجره اول پرداخت نشود امتیاز هم کسر خواهد شد.»

 

ساشا شفر در پایان افزود: «من در این زمینه بیش از ۱۵ سال فعالیت کردم. همیشه با فیفا تحت قرارداد بودم. من قوانین را می‌دانم و رفتار آنها در قبال استقلال را می‌شناسم. »

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار