اواخر هفته گذشته مردی به اداره پلیس رفت و مدعی شد دخترش را که فکر می‌کرده ۲۲‌سال قبل هنگام به‌دنیا آمدن فوت کرده است الان نزد خانواده دیگر پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 25 July 2020

 اواخر هفته گذشته مردی به اداره پلیس رفت و مدعی شد دخترش را که فکر می‌کرده ۲۲‌سال قبل هنگام به‌دنیا آمدن فوت کرده است الان نزد خانواده دیگر پیدا کرده است.

به گزارش روزنامه جوان؛ وی با طرح شکایتی گفت: ۲۲‌سال قبل همسرم برای زایمان در بیمارستانی در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران بستری شد. وقتی دخترم به‌دنیا آمد کادر درمانی مدعی شدند که دخترم به خاطر مشکلات تنفسی فوت کرده است. آن زمان همسرم موضوع فوت دخترمان را تأیید کرد، اما پس از آن اختلافات ما بیشتر شد تا جایی که چند سال بعد همسرم همراه فرزندانم مرا ترک کردند و به آلمان رفتند. در این مدت همسرم بدون اینکه از من طلاق بگیرد همراه فرزندانم در آلمان زندگی می‌کنند و من هم درتهران تنها هستم تا اینکه چند روز قبل مرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت: قصد دارد راز دختر فوت شده‌ام را بعد از ۲۲‌سال بر ملا کند. او گفت: دخترم آن زمان در بیمارستان فوت نکرده بود و همسرم او را برای فرزند خواندگی به خانواده‌ای که بچه دار نمی‌شدند، داده بود و الان هم دخترم با آن خانواده زندگی می‌کند. او مشخصات خانواده را به من داد که متوجه شدم آن خانواده از بستگان دور من هستند و بچه دار هم نمی‌شدند.


پس از این به سراغ آن خانواده رفتم و از دور تحقیق کردم که فهمیدم آن‌ها دختر ۲۲‌ساله‌ای به نام فریبا دارند و از آنجایی که آن دختر شباهت زیادی به من و خانواده‌ام دارد احتمال می‌دهم که او دختر من باشد.


وی در پایان گفت: آن زمان فکر نمی‌کردم همسرم به من دروغ گفته باشد، اما الان متوجه شدم که او دخترم را به آن خانواده فروخته‌است به همین خاطر درخواست دارم بررسی کنید که آیا فریبا دختر من است؟


پس از این شکایت مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را آغاز کردند که با تحقیق از بیمارستان مورد نظر دریافتند دختر شاکی پس از به‌دنیا آمدن فوت نکرده، اما به خاطر بیماری تنفسی از سوی یکی از اعضای خانواده‌اش به بیمارستان دیگری منتقل شده است.


از سوی دیگر مسئولان بیمارستان دوم هم به مأموران پلیس اعلام کردند که در آن زمان هیچ نوزادی با آن مشخصات برای درمان به بیمارستان منتقل نشده است. بدین ترتیب بازپرس دستور داد که برای برملا شدن راز دختر ۲۲ ساله از وی آزمایش دی ان‌ای صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار