کد خبر: ۸۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 25 July 2020

نمایندگان استان مرکزی در هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به دو پیروزی ارزشمند دست یافتند.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم آلومینیوم اراک در استادیوم هفت تیر بابل میهمان رایکا این شهر بود که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک تیم آلومینیوم به پایان رسید.

شاگردان رسول خطیبی که پس از دو شکست متوالی برابر هوادار و آرمان گهر به بابل رفته بودند، بازی را خیلی خوب و هجومی آغاز کرده و در دقیقه ۲۵ توسط میثم مجیدی و از روی نقطه پنالتی به گل اول بازی دست یافتند. در ادامه، بازی متعادل دنبال شد و دو تیم موقعیت های مختلفی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۴۰ داور یک ضربه پنالتی برای رایکا اعلام کرد که این ضربه توسط سعید ابراهیم پور دروازه بان آلومینیوم مهار شد.

در ادامه تیم رایکا در دقایق وقت اضافه نیمه اول توسط مهرداد حیدری به گل تساوی رسید تا نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یابد.

در نیمه دوم، شاگردان رسول خطیبی که به خوبی می دانستند با از دست دادن امتیاز در این دیدار تا حدود زیادی شانس لیگ برتری شدن را از دست خواهند داد، حملات مختلفی بر روی دروازه رایکا انجام دادند و در دقیقه ۴۹ توسط نیما درودی به گل ارزشمند پیروزی و سه امتیازی بازی دست یافتند.

در دیگر دیدار حساس این هفته تیم خوشه طلایی ساوه پذیرای تیم صدرنشین مس رفسنجان بود.

شاگردان محسن عاشوری در حالی که در نیمه اول با گل به خودی نادر هوشیار از میهمان خود عقب بودند، با دو گل رضا معقولی در دقایق ۶۲ و ۸۵ و محمد سرفراز در دقیقه ۸۰ بازگشتی دیدنی را رقم زده و سه امتیاز حساس این مسابقه را به حساب خود واریز کردند تا همچنان در جمع مدعیان صعود باقی بمانند.

تیم مس کرمان هم در دیگر بازی مهم هفته برابر میهمان خود سپیدرود به برتری یک بر صفر دست یافت.

با نتایج بدست آمده تیم مس رفسنجان با ۶۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند و مس کرمان با ۵۷، آلومینیوم اراک با ۵۴ و خوشه طلایی با ۵۳ امتیاز در مکان های دوم تا چهارم قرار گرفتند تا رقابت صعود به لیگ برتر همچنان در سه هفته پایانی، حساس تر ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار