9 کشته و مضدوم در ۲ تصادف رانندگی مازندران
متاسفانه بی احنیاری در رانندگی در مازندران حادثه ساز شد و منجر به کشته و مضدوم شذن 9 تن در ۲ تصادف رانندگی مازندران شد و چندین ماشین خسارت فراوان دیدند .
کد خبر: ۸۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 27 July 2020
به گزارش تابناک مازندران ، متاسفانه بی احنیاری در رانندگی در مازندران حادثه ساز شد و منجر به کشته و مضدوم شذن 9 تن در ۲ تصادف رانندگی مازندران شد و چندین ماشین خسارت فراوان دیدند .
بر اساس این گزارش، زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: با اعلام خبر حادثه تصادف به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران دو تیم اورژانس و یک تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
او افزود:
در این حادثه که در اثر برخورد خودروی پژو پارس با کامیون در جاده جویبار، پائین رودپشت اتفاق افتاد، دو آقا در دم جان باختند و ۳ آقای دیگر زخمی شدند.
روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: این زخمی‌ها از سوی تیم‌های اعزامی به بیمارستان عزیزی جویبار منتقل شدند.

در ضمن پلیس راه استان مازندران نیز از وقوع حادثه رانندگی و برخورد پنج دستگاه خودرو با یکدیگر و کشته شدن ۲ نفر به همراه زخمی شدن ۲ تن دیگر در محور هراز شهرستان آمل خبر داد .

بنابر این گزارش ، تصادف بعد از ظهر دیروز در محدوده "لهاش" جاده هراز به وقوع پیوست و طی آن ۲ دستگاه خودروی سواری ، ۲ دستگاه خودروی باری و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند.

در این حادثه، خودروی کامیون واژگون شد و به علت شدت برخورد با خودروی وانت مزدا، هر دو خودرو دچار آتش سوزی شدند.

بر اساس این گزارش ، در این حادثه راننده و سرنشین خودروی مزدا کشته شدند و همچنین راننده خودروی کامیون و ۲ نفر از سرنشینان سایر خودروها مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس راه استان مازندران اعلام کرد که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار