اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 6 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 27 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 6 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 6 مرداد بشرح زیر است : 

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در بهشهر 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در شهرستان بهشهر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی " در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .

سردارمیرزایی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 23 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع تحت بررسی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی است.

 

-------------------------------------------------

 

حادثه رانندگی با 2 کشته و 3 مصدوم در جویبار 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با 2 کشته و 3 مصدوم در شهرستان جویبار خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی "درکاسر"، ماموران کلانتری مرکزی جویبار به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه که ساعت حدود 11 شب گذشته به وقوع پیوست، یک دستگاه خودروی پژو با 4 سرنشین مرد با یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

این مقام انتظامی افزود: در این حادثه، رانندگان دو خودروی کامیون و سواری پژو به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند و 3 سرنشین دیگر خودروی پژو نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تفاوت رانندگي شتابزده با سرعت مطمئن، فاصله‌ بين مرگ و زندگي يا نقص عضو و سلامتي است که لازم است رانندگان عزیز ضمن رعایت هشدار های انتظامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.*

 

---------------------------------------------------------

 

برخورد 5 خودرو با 2 کشته و 2 مصدوم در محور هراز 

رئیس پلیس راه استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی و برخورد 5 خودرو با 2 کشته و 2 مصدوم در محور هراز شهرستان آمل خبر داد . 

سرهنگ "علیرضا قدمی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور مواصلاتی هراز بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "چلاو" به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که بعد از ظهر روز گذشته در محدوده"لهاش" به وقوع پیوست 2 خودروی سواری، 2 خودروی باری و یک خودروی کامیون با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ قدمی، تصریح کرد: در این حادثه، خودروی کامیون واژگون و به علت شدت برخورد با خودروی وانت مزدا، هر دو خودرو دچار حریق شدند.

وی از کشته شدن راننده و سرنشین خودروی مزدا در این حادثه خبر داد و خاطر نشان کرد: راننده خودروی کامیون و 2 نفر از سرنشینان سایر خودروها نیز مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است در خاتمه به رانندگان توصیه کرد: با رعايت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن بالا بردن ضريب ايمني خود و سایر افراد، فرهنگ خود را به نمايش بگذارند.

 

------------------------------------------------------------

 

کشف 20 تن چوب قاچاق در مازندران 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان های ساری، آمل و نور خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و همچنین مبارزه با قاچاق چوب و فراورده های جنگلی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان های ساری، آمل و نور به 3 خودرویی که در مناطق جنگلی این شهرستان تردد می کردند مشکوک شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران این پلیس که در محور کیاسر به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شده بودند، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 16 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ محمود پور در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان های آمل و نور نیز به یک خودروی مینی بوس و یک خودروی حامل مرغ حین تردد در مناطق جنگلی آن شهرستان ها مشکوک و این خودرو ها را متوقف کردند.

وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این 2 خودرو در مجموع 4 تن چوب جنگلی قاچاق که متهمان آن را از جنگ های این شهرستانها برداشت کرده بودند کشف شد.

محمد پور با اشاره به تحویل چوب های قاچاق کشف شده با ادارات منابع طبیعی شهرستان های مذکور، گفت: رانندگان این خودروها نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

-------------------------------------------

 

کشف طلاجات سرقتی در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری سارق طلاجات 600 میلیون ریالی با هوشیاری مالباخته و یکی از طلافروشان این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، گفت: در گپی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزل یکی از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: با همکاری صنف طلافروشان و هوشیاری یکی از طلافروشان، سارق که قصد فروش طلاجات سرقتی را داشت شناسایی و توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ رضوانی ارزش طلاجات سرقتی کشف شده را بالغ بر 600 میلیون ریال عنوان کرد و با قدردانی از هوشیاری عوامل همکاری با پلیس در کشف این سرقت: به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به توصیه های پلیسی و نگهداری اموال گران قیمت خود در جایی مطمئن، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و تردد افراد ناشناس در محدوده زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

--------------------------------------------------------------

 

پلمپ 12 واحد صنفي متخلف در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از پلمب 12 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 21 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار افزود: در این طرح 12 واحد پذیرایی وسفره خانه به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی میاندورود از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

-------------------------------------------------

 

سارق ساختمان های نیمه کاره در سوادکوه دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، از شناسايي و دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "عبدالله اکبری " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری، خاطرنشان کرد: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجويي‌هاي به عمل آمده تا کنون به 6 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سوادکوه در پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی پس از اتمام ساعت کار در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

--------------------------------------------------------

 

توقیف 2 موتور سیکلت قاچاق در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف 2 موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف2 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در این شهرستان شدند .

سرهنگ "زارع" ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد .

وی از تحویل موتورسیکلت های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دهند.

 

-----------------------------------------------------------------

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی و منزل با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان گلوگاه ماموران پليس آگاهی اقدامات خود را در اين زمينه آغاز کردند.

سرهنگ "حسن زاده" خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسي های همه جانبه موفق به شناسايي 2سارق حرفه اي و سابقه دار در این سرقت ها شدند.

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگير و در بازجويي های انجام شده به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با بيان اين که متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست: برای برقراری امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

------------------------------------------------------

 

دستگیری 3 عامل افیونی در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری 3 نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و 500 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم محمدی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزع موادمخدر در سطح شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدراین فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی عملیاتی دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ، اظهار داشت : ماموران در بازرسی از این متهمان در مجموع بیش از یک کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند .

سرهنگ محمدی، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

--------------------------------------------------

 

پلمب واحدهای صنفی متخلف در جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از پلمپ 8 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبرداد. 

سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح نظارت و کنترل واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی از واحدهای صنفی عرضه کننده محصولات غذایی و بهداشتی این شهرستان بازدید کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح 8 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و مقررات انتظامی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی جویبار ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های نظارتی و کنترلی صنوف از شهروندان خواست: با توجه به این که عدم رعایت موارد بهداشتی در برخی از واحدها تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه است، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی در این رابطه، موضوع را ازطریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار