حضور محمد نوازی در تیم ملی جوانان از سوی کمیته فنی تأیید نشده و حالا پرویز مظلومی در تلاش است از رحمان رضایی به عنوان دستیار اول استفاده کند و قرار است امین راستی هم در هدایت این تیم به سرمربی سابق استقلال کمک کند.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 27 July 2020

حضور محمد نوازی در تیم ملی جوانان از سوی کمیته فنی تأیید نشده و حالا پرویز مظلومی در تلاش است از رحمان رضایی به عنوان دستیار اول استفاده کند و قرار است امین راستی هم در هدایت این تیم به سرمربی سابق استقلال کمک کند.

به گزارش خبر ورزشی، پرویز مظلومی بعد از اینکه از سوی کمیته فنی به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شد، با محمد نوازی به عنوان دستیار اول صحبت کرد. این مذاکره از سوی محمد نوازی تأیید شد؛ جایی که گفت: «من تاکنون فقط با خود مظلومی صحبت کرده‌ام و بحث حضورم در کادر فنی تیم ملی جوانان رسمی و قطعی نشده است. انتخاب به عنوان سرمربی این تیم را به پرویز مظلومی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت دارم. اعتقاد دارم یکی از معضلات اصلی فوتبال ایران بی‌توجهی به تیم‌های پایه است و باید با بها دادن به نفرات نوجوان و جوان، تیم خوبی را برای بزرگسالان‌مان آماده کنیم. اگر من در کادر فنی تیم جوانان باشم، وظیفه دارم آنچه بلد هستم را در اختیار جوان‌ها بگذارم و خیلی خوشحال می‌شوم در کادر فنی حضور داشته باشم. امیدوارم اگر قرار است دستیار مظلومی باشم، به تیم جوانان کمک کنم تا این تیم در رقابت‌های آتی نتایج خوبی بگیرد.»

با وجود این صحبت‌ها از سوی محمد نوازی، حضور او در تیم ملی جوانان از سوی کمیته فنی تأیید نشده و حالا پرویز مظلومی در تلاش است از رحمان رضایی به عنوان دستیار اول استفاده کند و قرار است امین راستی هم در هدایت این تیم به سرمربی سابق استقلال کمک کند.

محمد نوازی بدون شک می‌توانست گزینه خوبی برای دستیاری پرویز مظلومی باشد به خصوص که در تیم‌های پایه کار کرده بود، اما یک استوری همه چیز را خراب کرد. بعد از قهرمانی پرسپولیس در بازی‌های این فصل لیگ برتر، محمد نوازی در استوری اش نوشت: «پرسپولیس مثل همان بچه‌ای است که سر صف به او جایزه می‌دهند و فکر می‌کند از بقیه بالاتر است، اما نمی‌دانست آن جایزه را والدینش برایش خریده‌اند!» البته نوازی بلافاصله و بعد از بازتاب‌های منفی این استوری مصاحبه کرد و گفت: «قصد تخریب یا زیر سؤال بردن کسی را ندارم. این استوری فان بود و فقط نوعی شوخی قلمداد می‌شود. به تیم حریف قهرمانی‌اش را تبریک می‌گویم، اما شک نکنید اگر اتفاقاتی که برای استقلال در سال‌های گذشته رخ داد برای پرسپولیس هم ایجاد می‌شد، نمی‌توانست به موفقیت برسد.»‌

نمی‌شود به تصمیم کمیته فنی خرده گرفت به خصوص مربی آبی و قرمز وقتی قرار به حضورش در تیم ملی است، نباید رنگی فکر کند. تصور کنید محمد نوازی مربی تیم ملی جوانان می‌شد و تصمیم می‌گرفت در تمرین این تیم با بازیکنان پرسپولیس کار تاکتیکی انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار