تیم نساجی دیدار 2-0 باخته را 3 بر 2 برد !
در دیدار معوقه هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نساجی و فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی 3 بر دو بسود تیم نساجی تمام شد .
کد خبر: ۸۸۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 27 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، در دیدار معوقه هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم نساجی و فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی 3 بر دو بسود تیم نساجی مازندران تمام شد .

بر اساس این گزارش، گلهای تیم نساجی توسط حامد شیری (2کل) و مجتبی ممشلی به ثمر رسید و برای فولاد ، لوسیانو پریرا و موسی کولیبالی کلزنی کزدند .

در دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر دو تیم نساجی و فولاد به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت شاگردان فکری سه بر دو مهمان خود را شکست دادند.

گرازش باری

در دقیقه ۱۲ پریرا مهاجم فولاد با علیرضا حقیقی تک به تک شد که حقیقی با واکنشی خوب این توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۳۴ شوت احسان مرادیان دروازبان فولاد با ضربه سر حسن بیت سعید به لوسیانو پریرا رسید و این بازیکن با حرکت به سمت محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و این بار توانست دروازه نساجی و حقیقی را باز کند.

در وقت های تلف شده نیمه اول توپ ارسالی بازیکن نساجی از جناح راست زمین پس از ضربه جعفری از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه اول با تک گل شیمبا به نفع شاگردان نکونام به پایان رسید.

در دقیقه ۵۱ وحید حیدری مدافع فولاد به سمت دروازه نساجی شوت زد که در بین راه بیت سعید مسیر دروازه را عوض کرد تا توپ در آستانه گل قرار بگیرد اما حقیقی به خوبی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۳ فولادی ها روی یک ضربه کرنر و در یک رفت و برگشت با ضربه سر موسی کولیبالی به گل دوم رسیدند.

در دقیقه ۶۵ حرکت خطرناک وحید حیدریه روی بازیکن نساجی باعث شد داور بازی کارت زرد دوم را به او دهد و این بازیکن از زمین بازی خارج شود تا فولادی‌ها در ادامه ۱۰ نفره مقابل نساجی بازی کنند.

در دقیقه ۷۹ نساجی روی ضربه کرنر حسین ماهینی به حامد شیری رسید و این بازیکن با ضربه سر زیبا یکی از گل‌های خورده خود را جبران کرد.

در دقیقه ۸۳ صالح حردانی مدافع فولاد روح الله باقری را سرنگون کرد و داور بازی برای نساجی پنالتی گرفت. در ادامه حامد شیری پشت توپ قرار گرفت و توپ را به گوشه دروازه فولاد چسباند تا گل تساوی نساجی به ثمر برسد.

در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده مجتبی ممشلی گل سوم نساجی را به ثمر رساند تا شاگردان فکری بازی دو هیچ باخته را سه بر دو پیروز شوند.

شاگردان جواد نکونام با این شکست ۴۲ امتیازی باقی ماندند و در مقابل نساجی با کسب این پیروزی ۳۲امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار