بر این اساس ، شاغلان و مراکز فرهنگی بدون بیمه در مازندران تا 15 مرداد 99 می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا برای ثبت نام تسهیلات کرونا اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 29 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، با اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ثبت نام تسهیلات کرونا برای مراکز فرهنگی بدون بیمه در مازندران تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: شاغلان و مراکز فرهنگی بدون بیمه در مازندران می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا برای ثبت نام تسهیلات کرونا اقدام کنند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارسال پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه آغاز کرده است و متقاضیان مشمول می‌توانند تا ۱۵ مردادماه، با مراجعه به سامانه کارا برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

زارع خاطرنشان کرد: از صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای کد تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا نشدند، درخواست می‌شود تا تاریخ یاد شده نسبت به ثبت تقاضای خود در بخش بنگاه‌های رسمی در این سامانه به آدرس https://kara.mcls.gov.ir اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین گفت: طبق اعلام رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متقاضیانی که دارای سابقه فعالیت های هنری بوده و یا خبرنگارانی که فعال اما فاقد بیمه هستند نیز به بخش متقاضیان فاقد بیمه در سایت کارا مراجعه کنند.

وی افزود: فعالان هنری یا رسانه‌ای که دارای مجوز فعالیت هنری یا رسانه‌ای از فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند اما خودشان نسبت به امر بیمه اقدام کرده اند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش متقاضیان خویش‌فرمایی، تا مهلت یاد شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار