مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اعلام کرد که این شرکت به منظور کاهش بیش از ۶۶ مگاواتی برق در زمان اوج بار در فصل گرما با ۲ هزار و ۴۰۰ مشترک تفاهمنامه همکاری امضاء کرده است .
کد خبر: ۸۸۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ 02 August 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی شرکت توزیع برق غرب مازندران ، کیوان فرح زاد افزود که این مشترکان قرار است در زمان اوج بار طی ساعات ۱۲ تا ۱۸ از دستگاههای مولد دیزل ژنراتور برای تامین برق خودشان استفاده کنند.

وی ادارات ، صنایع ، چاه های آب کشاورزی ، شالیکوبی ها ، مرغداری‌ها ، سردخانه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ آب، تصفیه خانه‌ها ، مجتمع ها و مراکز تجاری را جزو مشترکان پرمصرفی معرفی کرد که در قالب این تفاهنمامه به منظور صرفه جویی در مصرف برق در زمان اوج بار با این شرکت همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت که بر اساس این تفاهمنامه سهم مشترکان بخش صنعتی در قالب این تفاهنامه حدود ۳۰ مگاوات ، کشاورزی ۱۴ ، اداری ، جایگاه های سوخت سی ان جی و سایر مصارف نیز ۱۷ مگاوات پیش بینی شده است.

فرح زاد افزود : پارسال هم با امضای چنین تفاهنمامه و برخی اقدامات فرهنگی و تبلیغی بیش از ۲۰ مگاوات برق در زمان اوج مصرف صرفه جویی شد که در نتیجه آن ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مشترکان منطقه پاداش خوش مصرفی پرداخت شد.

بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران الگوی مصرف برق در تابستان حدود ۴۰۰ کیلووات ساعت و در دیگر فصول حدود ۳۰۰ کیلو وات ساعت است. متوسط مصرف سالانه برق هر مشترک حدود ۲ هزار و ۱۸۸ کیلووات ساعت است در حالی که براساس بررسی ها انجام گرفته مصرف برق برخی از مشترکان پر مصرف به حدود ۶ هزار کیلووات ساعت هم می رسد.

این شرکت پیش از این نسبت به مصرف بالای برق در فصل تابستان و احتمال قطعی آن به مشترکان پر مصرف هشدار داده بود.

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به دستکم ۶۳۵ هزار مشترک خانگی ، عمومی ، کشاورزی ، صنعتی و سایر مصارف غرب مازندران خدمات ارائه می کند.

مازندران دارای ۲ شرکت توزیع نیروی برق در ساری مرکز استان و نوشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار