کد خبر: ۸۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 27 August 2020

به گزارش تابناک مازندران. اخبار انتظامی استان مازندران مورخه  99/6/5 تقدیم حضور می گردد .....

 

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 5 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 11 شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .  سرهنگ "علیرضا قدمی"با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارن باوفای آن حضرت، در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني ،ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 5 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 11 شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 11 شهریورماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 ظهر روزهای چهارشتبه و پنج شنبه 5 و 6 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 5 و 6 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از دوراهی شهرستانک کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، همچنین اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 7 شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال ممنوع بوده و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از دوراهی شهرستانک کرج و آزاد راه تهران- شمال یک طرفه می شود.

قدمی با اشاره به محدودیت ترافیکی در موج برگشت مسافر از استان گفت: به همین منظور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24 روز شنبه 8 شهریورماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران- شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر روزهای یک شنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ترددانواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 و 10 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن ـآباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 5 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در ادامه، عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح روزهای پنج شنبه، جمعه، شنبه ، یک شنبه و دوشنبه 6 تا 10 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از این محور ممنوع می باشد.

قدمی همچنین اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روزهای شنبه ، یک شنبه و دوشنبه 6 تا 10 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر روزهای شنبه ، یک شنبه و دوشنبه 6 تا 10 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعداز آب اسک به رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه می باشد.

سرهنگ قدمی یادآور شد: در صورت افزایش یا کاهش تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می شود.

وی با اشاره به محدودیت های تردد در محور تهران- فیروزکوه و قائم شهر به سمنان و بالعکس گفت: تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدمی از ساعت 8 صبح تا ساعت 124 روز یک شنبه از مسیر شمال به جنوپ ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .


-------------------------------------------------------


کشف 376 قطعه شی ء عتیقه با قدمت فرهنگی و تاریخی در ساری 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 3 متهم به قاچاق اشیاء عتیقه مربوط به دوره های فرهنگی و تاریخی و کشف 376 قطعه از این اشیاء در شهرستان ساری خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبنی بر قاچاق اشیاء عتیقه در شهرستان ساری، موضع به صوزت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی دریافتند، قاچاقچیان اشیاء عتیقه فصد دارند، اموال تاريخي که چندی قبل در یکی از استان غرب کشور به صورت غیرقانونی حفاری و استخراج کردند را در منزل فردی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساري به فروش برسانند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با دریافت این اطلاعات و شناسایی منزل متهم به قاچاق اشیاء عتیقه و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این منزل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه موفق شدند، سه متهم به قاچاق اشیاء عتیقه را حین خرید و فروش شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرزایی از کشف مقادیری اشیاء عتیقه در محل و در خودروی متهمان که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی 376 قطعه انواع اشیاء عتیقه از جنس طلا ، مفرغ مربوط به دوره های فرهنگی و تاریخی به همراه یک دستگاه جعل اسکناس کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شدند.


-----------------------------------------------------------------------


کشف 16فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "حسین زارع"فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان نکا به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 20 سارق و مالخر اموال مسروقه شدند .

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت اماکن، منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: کشف 6 کیلو 993گرم انواع مواد مخدر،کشف 1000نخ سیگار قاچاق ،کشف یک تن و 700کیلوگرم چوب قاچاق و دستگیری 28 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در پايان از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، سرقت ، کالاي قاچاق و ...مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.


-----------------------------------------------------


کشف 17 کیلو گرم ترياک در بابلسر 

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري یک سوداگر مرگ و کشف 17 کیلو گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین اسدی" درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر حمل مواد توسط یک عامل افيوني از شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي، با انجام تحقيقات و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي متهم شدند.

سرهنگ اسدی، تصريح کرد : ماموران طي هماهنگي‌ با مرجع قضائي، متهم را در یک عمليات پليسي دستگير کردند.

وی از کشف 17 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بابلسر در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 10 کيلوگرم تریاک در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ عبدالله اکبری گفت:در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي از جابجایی مواد مخدر توسط عاملی افیونی از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: ماموران با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از تشکیل تیم های عملیاتی ، متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور مواصلاتی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری از کشف 10 کيلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم که قصد انتقال مواد از تهران به شهرستان قائم شهر را داشت، خبر داد و خاطر نشان كرد: این سوداگر مرگ پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد.

اکبری بابيان اين که مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------


كشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، از کشف 2 تن500کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد 
سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 و نیم تن چوب آلات جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

وی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------------


کشف موتورسنگین قاچاق در جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . 
سرهنگ"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، گفت:در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موتورسیکلت مورد نظر را حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی موتورسیکلت مورد نظر که فاقد هرگونه مدارک گمرکی، شناسایی و مالکیت بود توقیف و راکب آن نیز دستگیر شد .

وی ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این موتورسیکلت به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

جعفری با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است،از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


------------------------------------------------------


دستگیری سارق حرفه ای حین سرقت در بابلسر 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق حرفه ای در حین سرقت خبر داد. 
سرهنگ "حسین اسدی" در تشریح این خبر، گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی به یک خودروی پراید که راننده آن در حال باز کردن درب یک مغازه بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: متهم که با مشاهده ماموران از محل متواری شده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ "اسدی" از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از خودروی متهم خبر داد و تصریح کرد: این سارق حرفه ای که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در بازجویی به عنل آمده به 5 فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل متهم به مراجع قانونی ،به مغازه داران و متصديان صنوف توصیه کرد: واحد صنفي و محل کسب خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده از قبيل دوربين مدار بسته و دزدگیر های مطمئن مجهز کنند.


--------------------------------------------------------------


سارق ساختمان های نیمه کاره در رامسر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر ازی دستگیر سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ علی قیصری، در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع سرقت تجهیزات از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان رامسر ، موضوع در دستور كار ماموران ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران کلانتری 11 کتالم با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ قیصری، خاطر نشان كرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی یک دستگاه دوچرخه و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

قیصری با بیان این که متهم در بازجویی های به عنل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت ازمنازل وساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اقرار کرد: اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار