طبق پیش بینی سازمان هواشناسی مازندران در 10روزه آینده عمدتا آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با افرایش ابر و در برخی مناطق بیشتر در ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده وجود داره. و طی این مدت خبری از سیستم بارشی قوی نیست.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 04 September 2020

 به گزارش تابناک مازندران، سازمان هواشناسی مازندران، وضعیت آب و هوای استان را از امروز یکشنبه 9 شهریور تا هفته آینده را پیش بینی کرد .

بر اساس این گزارش، پیش بینی هفت روزه هوای مازندران به این شرح است :

پیش بینی هفت روزه هوای مازندران

جمعه14شهریور: نیمه ابری با کاهش نسبی دما،در بعدازظهر و شب افزایش ابر بویژه در مناطق غربی و ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش باد.

شنبه15شهریور: نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات با احتمال بارش خفیف پراکنده از بعدازظهر با کاهش ابر.

یکشنبه16شهریور: صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما.

دوشنبه17 و سه‌شنبه18شهریور: صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات و دامنه ها رگبار پراکنده و وزش باد.

چهارشنبه19شهریور: صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما.

وضعیت هوای مازندران تا هفته آینده+ عکس
 

ضمنا طی 10روزه آینده عمدتا آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با افرایش ابر و در برخی مناطق بیشتر تو ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده وجود داره. و طی این مدت خبری از سیستم بارشی قوی نیست.

اگر الگو ها تغییر نکنند برای اواخر شهریور سیستم بارشی خنک و نسبتا قوی دیده شده می شود .

در ضمن در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریور آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۷ تا ۳۰ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۴ درجه سلسیوس است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار