اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 15 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 05 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 15 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 15 شهریور بشرح زیر است

دستگیری سارق شیرآلات ساختمانی در گلوگاه

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگيري سارق حرفه ای شیرآلات ساختمانی با 40 فقره سرقت در شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار " مرتضی میرزایی " اظهار داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت شیرآلات ساختمانی از ساختمان های در حال احداث و مجتمع های مسکونی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه ای متهم دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 40 فقره سرقت شیرآلات ساختمانی از مجتمع های مسکونی و ساختمان های در حال احداث اعتراف کرد .

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


------------------------------------------------


دستگیری 2 شرور عربده کش در بابل

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 شرور در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان بابل خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان و شهرستان های تابعه ، طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 شرور سابقه دار را که با شرارت و اقدامات هنجارشکنانه موجبات ایجاد رعب و و حشت در بین شهروندان را فراهم کرذده بودند، شناسایی شدند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: این دو شرور 30 و 49 ساله که دارای سابقه شرارت ، درگیری، چاقوکشی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی بودند طی 2 مرحله عملیات جداگانه ضربتی دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران از تداوم اجرای این طرح با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه های قضائی و امنیتی و انتظامی خبرداد و بر همکاری آحاد جامعه در همکاری با پلیس تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مواجهه با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند برابر با قانون برخورد خواهد کرد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


---------------------------------------------------------


دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر کتالم و سادات شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی، منزل و اموال داخل خودروها در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------------------------------


پیام فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

فرمانده انتظامی استان مازندران با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، سردار "مرتضی میرزایی" در پیامی فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت را به دانش آموزان آینده ساز، دانشجویان فرهیخته، معلمان و اساتید متعهد تبریک گفت.

در این پیام آمده است ؛

طلوع خورشید علم آموزی و دانش نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش اموزان است و تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس اتفاقی مبارک است و آموختن را در مکتب حسین (ع)، ایثار و ازخودگذشتگی مزین می کند.

ایران اسلامی در تداوم رسید

masoud pashna, [۰۵.۰۹.۲۰ ۱۵:۴۹]
ن به هدف های بزرگ خود چشم به تلاش جوانان در عرصه‌ علم و معرفت دوخته است و بدون این مهم، فروغ خودباوری و استقلال ملی که در طول بیش از سه دهه از انقلاب همواره راهگشای ملت و دولت در گذرگاه های دشوار بوده است، محقق نمی شود.

امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران، با آزادی از نفوذ استکبار جهانی، استقلال و عزت ملی را تجربه کرده و جهاد علمی را به عنوان یکی از بزرگترین فرائض انقلابی در پیش روی خود دارد و دانش آموزان و دانشجویان عزیز کشورمان نیز به خوبی آگاه هستند که برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی باید بخوانند و بیاموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم .

فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از زحمات معلمان که در جهت تربیت صحیح دانش آموزان گام های اساسی برمی دارند، با استعانت از خداوند متعال، ضمن اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا با همکاری همه آحاد جامعه، همچون گذشته در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با آرزوی توفیق روز افزون برای همه جویندگان علم و معرفت، دانش آموزان عزیز را به رعایت، نظم و مقررات اجتماعی توصیه می کند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی


--------------------------------------------------------


پلمپ 10 واحد صنفي متخلف در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از پلمب 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 19 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار افزود: در این طرح 10 واحد پذیرایی وسفره خانه به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی میاندورود از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------------


کشف 26 فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 26 فقره انواع سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با هدف افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد.

وی تصریح کرد: کشف 26 فقره سرقت منزل و اماکن دولتی از جمله موفقیت های این طرح بوده است.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه در این طرح 19 خودرو و 18 موتور سیکلت متخلف توقیف شد، اظهار داشت : در حین انجام عملیات 2 خودرو سرقتی کشف و سارق این خودروها نیز دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.


------------------------------------------------------------------


کشف 15فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 15فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و با توجه به اهمیت موضوع و در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: ماموران با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت موفق به شناسایی 9 سارق اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی هایی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15فقره سرقت اعتراف کردند.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


-----------------------------------------------------------


آزاد سازی 11 هزار متراز اراضی کشاورزی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از آزاد سازی بیش ازیک هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران

masoud pashna, [۰۵.۰۹.۲۰ ۱۵:۴۹]
خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمود حسین زاده" اظهار داشت : به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی محمودآباد، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی وکارشناسان اداره جهاد کشاورزی با انجام اقدامات اطلاعاتی 9 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی شامل دیوار کشی و بناهای نیمه کاره در اراضی ملی و زمین های کشاورزی را شناسایی کردند .

وی با بیان این که در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد ، گفت : با اجرای این طرح 11 هزار متر از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي محمودآباد همچنین،خاطر نشان کرد: حفظ اراضی کشاورزی ضمن این که از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی است و تخریب آن می تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود .

وی در خاتمه از شهروندان خواست :قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا ، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.


----------------------------------------------------------------


کشف 8 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 8 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران پلیس امنیت وعمومی درمعیت پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات اطلاعاتی در حوزه استحفاظی به یک کارگاه تولیدی محصولات چوبی در آن شهرستان مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از شناسایی محل دپو چوب در این کارگاه با هماهنگی های قضایی دریک عملیات غافلگیرانه این کارگاه را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف 8 تن چوب قاچاق در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم خبر داد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------

خبر: سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار