‍ بهسازی میدان ۱۷ شهریور در شب هفدهم شهریور‌ماه
چهاردهمین اقدام شهرداری بابل در سال ۹۹ با بهسازی میدان ۱۷ شهریور در مساحتی بالغ بر ۲۸۰۰ متر مربع است .
کد خبر: ۸۹۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 06 September 2020

به گزارش تابناک مازندران، سیدمجتبی حکیم شهرداربابل در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ارتقای کیفیت زندگی شهری و ایجاد فضایی آرام و راحت حق شهروندان است .

شهرداری بابل: ایجاد فضایی آرام و راحت حق شهروندان است
 

 

وی افزود:ایجاد پیاده راه و فضای مطلوب برای ارتقاء آرامش شهروندان یک ضرورت محسوب می‌شود.

شهردار بابل خاطرنشان کرد:بعد از احداث پیاده راه آیت الله کریمی و‌ استقبال شهروندان از فضای آن، شهرداری بابل در نظر داشت تا با شناسایی مکانهایی که ظرفیت ساخت پیاده راه را دارند با کمترین هزینه و بهترین کیفیت فضای تفریحی و مطلوب دیگری برای شهروندان فراهم آورد.

وی ادامه داد:با شناسایی ظرفیت موجود در میدان ۱۷ شهریور که از مکانهای قدیمی بابل محسوب می شود و سالها با چهره نامطلوب به حال خود رها شده بود از پتانسیلهایی بود که برای بهسازی مورد توجه قرار گرفت.


وی افزود:ایجاد پیاده راه در مساحت ۲۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به منظور ساخت فضایی آرام برای خانواده ها که یک الزام و ضرورت به حساب می آید در دستور کار قرارگرفت و با برنامه ریزی و پیش بینی هایی که در خصوص اجرای این پروژه انجام شد توانستیم این پروژه را در کمترین زمان اجرایی و به شهروندان ارائه دهیم.

سید مجتبی حکیم تصریح کرد:امروزه وجود فضای تفریحی برای شهروندان بسیار مهم می باشد و ایجاد فضای آرام برای خانواده ها یک اولویت برای مدیریت شهری محسوب می شود.

وی ادامه داد:ایجاد این محیط در مرکز شهر سبب خواهد شد تا خانواده ها برای استفاده از فروشگاه ها و مراکز خرید لذت بیشتری ببرند

شهر بابل در سالهای اخیر بدلیل افزایش جمعیت و ترافیک شهری دستخوش تغییرات بسیاری شده و‌ چهره شهر را به سمت ناخوشایندی پیش برده است به همین منظور شهرداری و ‌شورای اسلامی شهر بابل تلاش می کنند تا با احداث پارک ، ‌بوستان و‌ احداث پیاده راه گام اساسی در ارتقای کیفیت زندگی و ‌تاثیرگذاری در مبلمان شهری بردارند.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری بابل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار