از شایعه تا واقعیت
امروز تصاویری که مربوط به آن زمان می‌باشد و همان موضوعی که رفع شبهه شده بود متأسفانه مجددا در رسانه‌ها مطرح گردید.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 08 September 2020

به گزارش تابناک مازندران، سیدامیدحسینی‌نژاد «مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران»در گفت وگو با خبرنگار مااظهارداشت: حدود یکماه پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر گردید مبنی بر اینکه خودروهای تولیدی شرکت ایران‌خودرو مازندران در زمین‌های کشاورزی مردم دپو شده است که‌ همان موقع با حضور خبرنگاران اعلان شد که این خودروها در زمین شرکت قرار دارد و حتی صداسیما هم گزارش را پخش نمود.

وی افزود: اما امروز تصاویری که مربوط به آن زمان می‌باشد و همان موضوعی که رفع شبهه شده بود متأسفانه مجددا در رسانه‌ها مطرح گردید.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو مازندران خاطر نشان کرد: از سال ۱۳۸۸ که زمین شرکت خریداری گردید تاکنون حتی یک متر هم به متراژ زمین افزوده نشده است و حتی برای فازهای توسعه بیشتر هم به اندازه کافی زمین موجود می‌باشد.

وی ادامه داد:از اول تیر بدستور پلیس راهور هیچ خودروی بدون پلاکی نباید از شرکت‌های تولید خودرو خارج شود و یک خودرو زمانی که تولید میگردد و بعد از تجاری شدن سریعا سند اختصاص می‌یابد، پلاک و مدارک خودرو باید توسط پلیس راهور تهیه و بعد از دریافت پلاک و نصب آن، خودروها بصورت حضوری و یا حمل، تحویل مشتریان میگردد که این یک پروسه ۱۰ الی ۱۵ روزه می‌باشد.

حسینی نژاد تصریح کرد:از اول تیرماه تا عملیاتی شدن این موضوع که زیر ساخت‌ها می‌بایست آماده می‌شد حدود ۳ هفته خودروها از شرکت‌های تولید خارج نگردید که روند تحویل‌دهی از مرداد ماه به روال طبیعی بازگشت و چون روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در این شرکت تولید می‌شود تا خودرویی از کارخانه خارج گردد سریعا خودروهای تولیدی جایگزین میگردد و جهت افزایش تحویل‌دهی حتی بدستور #مدیرعامل محترم گروه تحویل دهی مستقیم به مشتریان نیز تقویت گردید.

وی ادامه داد:در مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ هزار دستگاه خودروی ناقص در سایت وجود داشت که هم اکنون علارغم افزایش تولید حدود ۲۰۰۰ دستگاه موجود هست که نشان از بهبود زیاد وضعیت تأمین قطعات دارد.

این مقام مسئول افزود:در سال‌جاری تا بدلین لحظه حدود ۱۴ هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید و ‌‌حدود ۱۰،۵۰۰ دستگاه خودرو هم تحویل مشتریان شد.

وی ادامه داد:تولید این شرکت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، از اول شهریور ماه حدود ۱۵۰۶ دستگاه خودرو تحویل مشتریان محترم گردید ‌و متأسفانه محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای بدلیل تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شلوغی جاده‌ها حدود ۲ روز تریلرها اجازه بارگیری نداشتند و دو روز هم با تعداد بسیار محدود توانستیم خودرو را ارسال نمائیم که اگر محدودیت وجود نداشت حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو بیشتر تحویل مشتریان میگردید.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو مازندران گفت:متأسفانه محدودیت‌های زیاد جاده فیروزکوه در تعطیلات، مشکلاتی را برای تأمین قطعات و ارسال محصول ایجاد مینماید و باید زیرساخت‌های مربوط به حمل، بخصوص ریلی تقویت شود.

وی افزود:این تصور دپوی خودروها بسیار غلط هست و حتی برای تسریع در تحویل‌دهی خودرو با مشتریانی که در شهرهای شمالی هستند تماس حاصل می‌شود تا اگر علاقه داشتند منتظر حمل نشوند و جهت دریافت خودرو به سایت مراجعه نمایند.

وی در پایان گفت:این صنعت در تحریم ناجوانمردانه قرار دارد و مدیران این صنعت با تلاش شبانه‌روزی اجازه توقف تولید را که ندادند هیچ، حتی در گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر تولید و تحویل دهی به مشتریان هستیم.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار