اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 20 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 10 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 20 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 20 شهریور بشرح زیر است:


دستگیری سارق به عنف در عملیات ضربتی پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق به عنف طلاجات از یک مسافر بین راهی در شهرستان میاندورود خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی درباره جزئیات این خبر، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف طلاجات مسافری بین راهی توسط راننده یک خودروی پراید در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهم که با تهدید مالباخته با سلاح سرد، پس از سرقت طلاجات وی از محل متواری شده بود آغاز کردند.

سرهنگ تقدیسی، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و استفاده از سرنخ های به دست آمده از مشخصات ظاهری متهم که با هوشیاری یکی از شهروندان به دست آمده بود، وی را شناسایی کردند.

وی همچنین اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران پلیس آگاهی میاندورود متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر و طلاجات سرقتی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از خودروی وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهم که دارای 16 فقره سابقه کیفری نیز می باشد، به 3 فقره سرقت به عنف مغازه در یکی از استان های همجوار نیز اعتراف کرد .

سرهنگ تقدیسی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار های انتظامی و عدم به همراه داشتن وجه نقد و اشاء گرانقیمت از سوار شدن در خودروهای ناشناس خودداری کنند .


-----------------------------------------------------------


دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 9 نفر از اخلالگران در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد صادق شاه نظری" درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره چاقو کشی، شرارت و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی 9 نفر از افرادی که با شرارت و اقدامات هنجارشکنانه موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان می شدند را شناسایی کردند .

سرهنگ شاه نظری خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با بیان این که پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


----------------------------------------------------


جمع آوری معتادان متجاهر در عباس آباد

فرمانده از دستگیری 22 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین عبدی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقای احساس امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجراء در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد : در اجراي اين طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 22 معتاد متجاهر را در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي این افراد به درمانگاه ها و مراکز ترك اعتياد معرفی شدند.

وی از توقیف 23 خودرو و موتورسیکلت متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات قانونی و مزاحمت برای نوامیس مردم در اجرای این طرح نیز خبر داد و از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت پایدار با پلیس همکاری کنند.


-------------------------------------------------------


دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 10 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" درتشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر حمل مواد توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به این شهرستان را داشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده، تصريح کرد : پس از هماهنگي‌ با مرجع قضائي متهم در یک عمليات ضربتی در یکی از محورهای وروردی ا

masoud pashna, [۱۰.۰۹.۲۰ ۱۶:۰۵]
ین شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 10 کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومي مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------


سارق اماکن خصوصی در بابل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ سید محسن جعفری " در شتریح این خبر گفت: در پی وقوع اماکن خصوصی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی زرگر شهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جعفری در خاتمه با بیان این که متهم در باز جویی به عمل آمده به 11 فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی اعتراف کرد، تصریح کرد: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري اموال خود را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------------


کشف 3 و نیم تن آرد قاچاق از یک دامداری در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 3 و نیم تن آرد قاچاق از یک دامداری در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در شتریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی این شهرستان در حین اجرای گشت انتظامی در محدوده چمستان به یک خودروی کامیونت در حال تخلیه بار در یک دامداری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران در بازدید از خودروی و محل مورد نظر در مجموع 3 و نیم تن آرد که متهم آن را به صورت غیر قانونی در محل بارگیری کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ شالیکار با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده و توقیف خودروی حامل کالای قاچاق، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


--------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران کلانتری نشتارود با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم در حین حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 2 تن چوب جنگلی کشف شد .

سرهنگ شاه نظری، ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


صحت عمل سرباز وظیفه شناس در رامسر

با هوشیاری سرباز وظیفه شناس در شهرستان رامسر گردنبند 150 میلیون ریال طلا به دست صاحبش رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در تشریح این خبر، گفت: یکی از سربازان وظیفه شناس کلانتری 12 این شهرستان متوجه یک رشته گردن بند طلا در محل ماموریت خود شد.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: با بررسی های همه جانبه، صاحب گردنبند پیدا شده که بالغ بر 150 میلیون ریال بود شناسایی شد.

قیصری از تحویل گردن بند به صاحب آن خبر داد و بیان داشت: صداقت و امانت داري در مسائل مادي و معنوي و ترويج اين فرهنگ در آحاد جامعه، امري ضروري است و کارکنان پلیس باید در پاکدستی و پاکدامنی الگو و سرآمد جامععه باشند .

وی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء صحت عمل، ارج نهادن به اين عمل خداپسندانه و الگوسازي رفتارهاي شايسته، از اين سرباز وظیفه شناس به نحوی شایسته قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار