رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق به عنف طلاجات از یک مسافر بین راهی در شهرستان میاندورود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 10 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، مسعود تقدیسی گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف طلاجات مسافری بین راهی توسط راننده یک خودروی پراید در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی متهم که با تهدید مالباخته با سلاح سرد، پس از سرقت طلاجات وی از محل متواری شده بود آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و استفاده از سرنخ های به دست آمده از مشخصات ظاهری متهم که با هوشیاری یکی از شهروندان به دست آمده بود، وی را شناسایی کردند.

وی همچنین اظهارکرد: پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی با همکاری ماموران پلیس آگاهی میاندورود متهم در یکی از استان های همجوار دستگیر و طلاجات سرقتی و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از خودرو وی کشف شد.

تقدیسی تصریح کرد: متهم که دارای ۱۶ فقره سابقه کیفری نیزاست، به ۳ فقره سرقت به عنف در یکی از استان های همجوار نیز اعتراف کرد .

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار های انتظامی و عدم به همراه داشتن وجه نقد و اشیا گرانقیمت از سوار شدن در خودروهای ناشناس خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار