«علی دوستی» از مازندران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان شناخته شد و «مهران امینی» از تهران و «عبدالقادر شیرمحمدی» از گلستان دوم و سوم شدند .
کد خبر: ۸۹۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 11 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، فینال نخستین مرحله از رقابت‌های آزاد اهداف پروازی کشور در رشته اسکیت برگزار و قهرمان آن مشخص شد.

بر اساس این گزارش، این دوره از رقابت‌ها در سال جاری با استقبال چشمگیری از ورزشکاران رشته اسکیت طی ۲ روز در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان «علی دوستی» از مازندران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان شناخته شد و «مهران امینی» از تهران و «عبدالقادر شیرمحمدی» از گلستان دوم و سوم شدند.

همچنین «مرتضی یحیپور» از مازندران، «امیرمحمد دادگر» از آذربایجان غربی و «رامتین بشارتی» از تهران به ترتیب در جایگاهای چهارم تا ششم قرار گرفتند.

گفتنی است مراسم اهدای احکام و جوایز نقدی ورزشکاران با حضور «علی دادگر» رییس فدراسیون، «داود کرمی» عضو هیات رییسه، «رضا ملک‌محمدی» دبیر و جمعی از ورزشکاران و داوران برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی رشته اسکیت از ۲۰ تا ۲۱ شهریورماه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و با رعایت تمام اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار