کرونا همچنان در کشور ما قربانی می گیرد و بسیاری از حوزه ها را تحت تاثیر قرار داده است، تاکنون ۳۹۷ هزار و ۸۰۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر رسیده است و استان مازندران نیز همچنان در وضعیت قرمزقرار دارد از سویی مقاومت کادردرمانی به دلیل طولانی شدن این پاندومی کم شده و شاهد از دست دادن کادر درمانی در این روزها بر اثر ابتلا به کرونا در این استان نیز هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 12 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۸۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۴۶۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۳۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی با ابراز تاسف از جان باختن فاطمه شفیعی زاد پرستار مرکز آموزشی درمانی فاطمه زهرا(س) شهرستان ساری،یادآورشد: این شهیده گرانقدر در روزهای اخیر بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بیمارستان بستری شد و متاسفانه بر اثر ضایعات ریوی ناشی از کرونا دعوت حق را لبیک گفت .

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۶۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمارجدید بستری و ۲۳ بیمار هم ترخیص شدند و ۴۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۶۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

دبیر سید احمد حسینی

برچسب ها: کرونا ، مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار