تیم الوحده امارات اعلام کرده است که نمی‌تواند برای حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کند اما نام این تیم و برنامه دیدارهایش همچنان در جدول مسابقات مرحله گروهی AFC حضور دارد.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 12 September 2020

تیم الوحده امارات اعلام کرده است که نمی‌تواند برای حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کند اما نام این تیم و برنامه دیدارهایش همچنان در جدول مسابقات مرحله گروهی AFC حضور دارد.

به گزارش ایرنا، ۲ روز قبل بود که باشگاه الوحده امارات به صورت رسمی اعلام کرد که به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای چندین تن از اعضای باشگاه، نمی‌تواند برای حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کند. این خبر توسط سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعلام شد. ای‌اف‌سی اعلام کرد که با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه الوحده به آنان اطلاع داده است که تقاضای آنان برای تعویق مسابقات گروهی این تیم، قابل موافقت نبوده و دلیل آن هم آماده‌سازی‌های از پیش برنامه‌ریزی شده و سفر بسیاری از تیم‌ها به قطر است؛ از این رو موضوع مذکور به کمیته‌های مربوطه ای‌اف‌سی ارجاع داده شده و تصمیم نهایی مطابق با مقررات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

این تیم اماراتی در گروه اول قرار دارد، باید در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۷ شهریورماه به مصاف استقلال می‌رفت.

با این وجود هنوز در سایت رسمی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال این قاره تیم الوحده را از گروه حذف نکرده و در برنامه بازی‌ها، دیدار این تیم با استقلال به قوت خود پابرجاست. این در حالی است در حساب رسمی مسابقات در توییتر، اعلام شده که تیم العین امارات، آخرین تیمی است که به دوحه وارد شده است. در حساب رسمی باشگاه الوحده نیز خبری مبنی بر سفر کاروان این تیم به قطر وجود ندارد.

با این حال حذف نشدن رسمی الوحده از جدول مسابقات ابهامی را به وجود آورده که باید سریع‌تر برطرف شود. با حذف الوحده گروه استقلال سه تیمی خواهد شد و امتیازات تیم اماراتی هم به طور کلی حذف می‌شود. در این صورت استقلال تیم قعرنشین گروه خواهد شد اما از شانس خوبی برای صعود برخوردار می‌شود چرا که تیم اماراتی چهار امتیازی بود. در صورت حذف رسمی الوحده اولین بازی استقلال به جای ۲۴ شهریور در تاریخ ۳۰ شهریورماه مقابل الشرطه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار