مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از ساخت دستگاه های ضدعفونی کننده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در هنرستان فرخی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 13 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از دستگاه‌های ضدعفونی کننده اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولیدی هنرستان فرخی رونمایی شد.

صادق علی بیکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در بازدید از فرآیند تولید دستگاه ضدعفونی کننده در هنرستان فرخی گفت: هنرآموزان و هنرجویان توانمند هنرستان فرخی به منظور ارائه خدمات در جهت مقابله با شیوع چرخه ویروس کرونا و ضدعفونی کردن مدارس، دستگاه ضدعفونی کننده دست را ساخته و با کمترین قیمت در اختیار ادارات، مدارس و مکان های ورزشی و غیره در این شهرستان قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه جهش تولید مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری باید توسط فرزندان همین مرز و بوم محقق شود، افزود: باید هنرستان ها در نهادینه کردن فرهنگ تولید، بیش از پیش در میدان عمل باشند و نقش اصلی را بر عهده گیرند که خوشبختانه هنرستان های استان مازندران بستر مناسبی برای تربیت نیروهای بسیار کارآزموده، خلاق و توانمند است.

درادامه صالح طبری، مدیرشبکه بهداشت شهرستان بهشهر نیز در رونمایی از این دستگاه با اشاره به شرایط به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا و نیاز کشور به دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک به عنوان تجهیزاتی که می‌تواند در کاهش آلودگی، خصوصا مدارس در کشور موثر باشد، گفت: این ابتکار هنرجویان هنرستان بهشهر ستودنی است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار