بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری با ۱۶ ، بابل با ۱۰ و آمل با ۶ فوتی و شهرهای نکا و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است،خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش ۲۰ نفر عابر ، ۲۰ نفر راننده ، ۱۸ سرنشین ،۱۳موتور سوار و یک نفر دوچرخه سوار هستند .
کد خبر: ۸۹۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 14 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مردادماه امسال ۷۲ نفر هستند که این رقم در مدت مشابه سال پیش ۲۰ درصد افزایش داشت.

 علی عباسی اظهارکرد: کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مردادماه امسال ۷۲ نفر ( ۶۰ مرد و ۱۲ زن) هستند که این رقم در مدت مشابه سال پیش ۲۰ درصد افزایش داشت.

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی مردادماه ، بیرون شهری ۴۵ نفر ، محور درون شهری ۲۴ نفر، و راه روستایی ۳ نفر را در برمی گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری با ۱۶ ، بابل با ۱۰ و آمل با ۶ فوتی و شهرهای نکا و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است،خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش ۲۰ نفر عابر ، ۲۰ نفر راننده ، ۱۸ سرنشین ،۱۳موتور سوار و یک نفر دوچرخه سوار هستند .

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال جاری، ۱۱۴۹ نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است،گفت: این می تواند هشداری باشد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار