کرونا همچنان در مازندران می‌تازد و این استان بیش از سه ماه در وضعیت قرمز قرار دارد. متخصصان مهم‌ترین دلیل این امر را سفر به این استان و رعایت نشدن فاصله اجتماعی بیان کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 15 September 2020

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: ظرف همین مدت تعداد ۱۲۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هم اکنون ۴۲۰ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۲۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید بستری و ۱۹ بیمار هم ترخیص شدند. همچنین ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر، 590 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار