معاون خدمات شهری شهرداری ساری به انتشار برخی اخبار مبنی بر اخراج حدود ۴۰۰ نیرو در این شهرداری واکنش نشان داد و آن را کذب دانست.
کد خبر: ۸۹۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 15 September 2020

مصطفی نیک نقش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری ساری نه تنها نیروهایی که رابطه کاری با شرکت های طرف قرارداد خود دارند را اخراج نکرده است، بلکه با تاکید شهردار این شهر، تعیین و تکلیف شماری از نیروهای روزمزد در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و به زودی اجرایی می شود.

وی با یادآوری اینکه تعداد زیادی از نیروهای انسانی طی سال های مختلف در قالب "روز مزد" در شهرداری ساری فعالیت می کردند اینک در مرحله ساماندهی قرار دارند، این اقدام را نمونه‌ای از خدمت صادقانه شهردار ساری عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: نیروهای روزمزد شهرداری در برخی از فصول سال با توجه به حجم فعالیت‌های شهرداری به کارگیری شده و دستمزد دریافت می کردند اما در طرح ساماندهی، این افراد به صورت تمام وقت همراه با دیگر کارکنان شهرداری در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ساروی سهیم می شوند.

وی همچنین به طرح ساماندهی نیروهای شرکتی و حجمی" در شهرداری ساری اشاره و اظهار کرد: در این طرح وظایف نیروهای انسانی شهرداری به طور مجزا در ۸ محور تعریف و اجرایی شد که خود در توسعه فعالیت‌های شهرداری و خدمات رسانی به شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار