پس از گذشت ۷ ماه از ورود رسمی کرونا به کشورمان، این ویروس همچنان در تاخت و تاز است و استان‌های شمالی همچون مازندران بیش از ۳ ماه در وضعیت قرمز قرار دارند، بر این اساس هم‌اکنون ۵۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 16 September 2020

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۸۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۲۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۲۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار جدید بستری و ۱۷ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۳۷ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۵۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی دانشگاه‌های مازندران و بابل بستری هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار