وی از محدودیت های تردد در محور تهران به فیروزکوه، سمنان و قائم شهر و قائم شهر به سمنان نیز خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه ۲۸ و ۳۱ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱ 17 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه ۲۶ شهریور ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

بر اساس این گزارش از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با توجه به پایان تعطیلات تابستانی، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعداز ظهر روز های جمعه، شنبه ، یک شنبه و دوشنبه۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعد از ظهر روزهای ذکر شده تا ساعت ۲ بامداد روز های بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه ،شنبه، یک شنبه و دوشنبه۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۸ شب، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه از این محور ممنوع است .

قدمی اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از روزهای جمعه، شنبه، یک شنبه و دوشنبه ۲۸، ۲۹، ۳۰و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۷ عصر روزهای جمعه، یک شنبه و دوشنبه ۲۸، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

وی از محدودیت های تردد در محور تهران به فیروزکوه، سمنان و قائم شهر و قائم شهر به سمنان نیز خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه ۲۸ و ۳۱ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار