معاون امور عمرانی استانداری مازندران از تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی تا شروع لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 17 September 2020

کمتر از ۱۰ روز از جلسه سه ساعته استاندار مازندران با اعضای هیئت مدیره، سرمربی و کادر فنی باشگاه نساجی در تهران نمی گذرد که در حاشیه آن؛ علی امیری، مدیرعامل این باشگاه اظهار کرده بود که استاندار با پشتیبانی همه جانبه و ارایه طریق برای گشودن گره های پیش روی تیم نساجی، روحیه همه ما را برای ادامه کار متحول و مضاعف کرد. ‎

علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی، دستاورد جلسه و اقدامات و تصمیمات استاندار را برای تیم به ویژه اعضای هیئت مدیره و سرمربی نساجی، امید بخش، متحول کننده و مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: استاندار مازندران برای بررسی و حل مشکلات و موانع تیم نساجی ۳ ساعت وقت گذاشتند و حاصل این نشست موجب روحیه مضاعف برای ما و سرمربی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر شد.

اواخر مردادماه امسال استاندار مازندران به همراه نوبخت،معاون رییس جمهور بازدیدی از ورزشگاه شهید وطنی داشتند که طی این بازدید قرار شد این ورزشگاه قدیمی با تامین اعتبار به موقع مجهز شود که تاکنون نیمی از اعتبار لازم برای کاشت چمن طبیعی ورزشگاه تخصیص یاقته است.

برای اجرایی شدن این طرح حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب اداره کل ورزش و جوانان مازندران واریز شده است و در روزهای آینده پیمانکار برای طرح تعویض چمن انتخاب می شود.

مهدی رازجویان، معاون امور عمرانی استانداری، در این خصوص در گفت و با ایسنا گفت: براساس برآورد اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای طرح تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که اکنون ۵۰ درصد آن تخصیص یافت و بقیه نیز در موعد مقرر به استان پرداخت می شود.

وی افزود: در تاریخ کار اجرایی استان طی سال های اخیر کمتر شاهد هستیم که پروژه های عمرانی به ویژه آن دسته از پروژه ها که در شمار مطالبات مردم قرار دارد با این جدیت و شتاب در دستور کار قرار گیرد و ورزشگاه شهید وطنی از جمله این پروژه هایی است که به صورت مجدانه دنبال شده است.

معاون امور عمرانی استانداری همچنین تصریح کرد: برای تسریع در اجرای طرح تعویض ورزشگاه شهید وطنی برای انجام دیدارهای نساجی در رقابت های لیگ برتر، چمن طبیعی ابتدا در زمین تمرین ۶ هکتاری در ماهفروجک که برای نساجی قائمشهر اختصاص داده شد، کشت می شود و پس از رسیدن به رشد مورد نظر به زمین اصلی انتقال می یابد.

رازجویان با بیان اینکه زمین ۶ هکتاری تمرینی برای تیم نساجی قائمشهر نیز با پیگیری استاندار مازندران به این تیم لیگ برتری استان اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: پیش از کاشت چمن طبیعی، ورزشگاه شهید وطنی نیاز به تامین برخی زیرساخت ها داشت که برای تسریع در اجرای طرح تعویض، کاشت ابتدایی در زمین تمرین باشگاه نساجی انجام شده است.

وی افزود : براساس دستور استاندار مازندران، نظارت بر عملکرد پیمانکار برای تسریع در اجرای پروژه به صورت روزانه انجام می شود تا این طرح در موعد مقرر به پایان برسد.

*شروع ساخت ضلع غربی ورزشگاه وطنی

معاون امور عمرانی استانداری همچنین از اجرای همزمان طرح تعویض یا ساخت ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خبر داد و یادآور شد: برای اجرای این طرح هم حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه به آن اختصاص می یابد.

وی افزود: با وجود این که در شرایط کرونایی احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه برای رقابت های لیگ برتر بسیار ناچیز است، اما اجرای پروژه برای تکمیل در موعد مقرر مصوب ادامه خواهد یافت.

رازجویان گفت: به هر حال سه برنامه عمرانی برای کمک به باشگاه نساجی قائمشهر در رقابت های لیگ برتر با دستور مدیریت ارشد استانی شامل تعویض چمن مصنوعی، ساخت ضلع غربی ورزشگاه و واگذاری ۶ هکتار زمین تمرینی در دستور کار قرار گرفت که تمامی آنها در فاز عملیاتی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا،دولت پس از صعود نساجی به لیگ برتر حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت شامل بازسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی محل دیدار خانگی این تیم اختصاص داده بود که صرف ساخت جایگاه تماشاگران، زمین چمن مصنوعی، رختکن و جایگاه خبرنگاران شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار