با تلاش شهردار جویبار پس از ۱۰ سال نصب ماکت جنگنده اف ۵ در شهر جویبار انجام شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 17 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی شهرداری جویبار، پس از ده سال انتظار و با پیگیری و تلاش های شبانه روزی همت محمدنژاد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جویبار نصب ماکت جنگنده اف ۵ به شهر جویبار انجام شد.

ماکت جنگنده اف ۵ توسط شهردار جویبار خریداری و در محل یادمان امیر سرلشگر خلبان شهید پرویز ذبیحی، احداثی شهرداری جویبار نصب شد.

المان جنگنده F۵ سرلشکر شهید خلبان پرویز ذبیحی که در اندازه واقعی خود برای اولین بار در استان مازندران نصب شد و با استقبال گرم مردم شهیدپرور وارد شهرستان جویبار شد.

این المان به همت شهرداری و شورای شهر شهرستان جویبار و با هماهنگی دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه و آماده شد مه در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
املی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
این المان ماکت اف 5را معمولا نیروی هوایی ارتش درپایگاه هوایی مهراباد میسازد وخلبانانی که شهید شده اند درزادگاه انان نصب میشود ولذا این المان را شهرداری نساخته نیروی هوایی ارتش ساخته است درضمن دراتوبان جدید امل ویابل ورودی روستای هندوکلا زادگاه شهید اصغری چهار سال پیش المان هواپیمادرانجانصب شده وپس برای اولین بار هم نیست بهتر است بااطلاعات بیشتر مصاحبه صورت گیرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار